Dead Boy Detectives – סדרה חדשה לניל גיימן

ספטמבר 5, 2021

Dead Boy Detectives - סדרה חדשה לניל גיימן

בשנים האחרונות, שמו של סופר הפנטזיה הפופולרי, ניל גיימן, עולה הרבה יותר בקונטקסט של הטלוויזיה – אז מה בדיוק מצפה לחובבים/ות?

השנים האחרונות סיפקו לחובבי ניל גיימן מספר עיבודים מוצלחים של עבודות הסופר, כולל "אלים אמריקאים", "בשורות טובות" ולאחרונה העיבוד המדובר של הקומיקס "סנדמן". נראה שזה גם לא עומד להפסיק בקרוב. למערכת הספרייה נודע כי HBO Max הזמינו פיילוט של "Dead Boy Detectives". אם הפיילוט יצליח כמו אלו שקדמו לו, אז סביר להניח שהסדרה המלאה תוזמן בעתיק הקרוב.

על מה הסדרה

הפרויקט החדש מתחיל להיכנס לשלבי טרום-הפקה, בזמן שנטפליקס ממשיכה לעבוד על העיבוד של "סנדמן" למסך. המעניין הוא שהסיפור של "Dead Boy Detectives" הוא למעשה חלק מ"סנדמן". אלו שתי דמויות שגיימן יצר ב-1991 בשביל דיסי קומיקס. צ'ארלס רולנד ואדווין פיין הם שני ילדים שמתו, אך הפנו את גבם לעולם הבא. במקום זאת הם החליטו להישאר בעולם החיים כדי לפתור פשעים בעלי אלמנט על-טבעי. לסדרה יש הרבה פוטנציאל רב, בייחוד לאור הפופולריות של סדרות פשע ועל-טבעי.

הם כבר בינינו

לפי הדיווח ב-Variety, התסריט לפיילוט יושלם בזמן להתחיל את הצילומים בנובמבר, אבל אין עדיין במאי או שחקנים שנקשרו בפרויקט. מוזר לציין שצמד רוחות הרפאים הצעירים כבר מופיעים בעונה השלישית של בדום פטרול (של HBO Max), בגילומם של סבסטיאן וטאיי טננט. האם ילהקו שחקנים אחרים לסדרה המתוכננת? רק הזמן יגיד.

אז מה קורה עם גיימן עכשיו?

גיימן זוכה בשנים האחרונות לפופולריות רבה בטלוויזיה. אולי זאת הסיבה שלא כל כך שומעים ממנו יותר בזירה הספרותית, בה צמח ועלה למעמדו הנוכחי. אם Dead Boy Detectives יזכה להפוך לסדרה, זאת תהיה ההפקה החמישית או השישית בה מעורב סופר הפנטזיה, שנמצאת כרגע בתהליכי הפקה. בימים אלה, גיימן עובד על העונה השנייה של "בשורות טובות". במקביל, הוא עובד על ההפקה של "בני אנאנסי". Starz מתכוננים לסיים את "אלים אמריקאים". נטפליקס נמצאים עמוק בשלבי הפוסט-פרודקשן של "סנדמן", ו-Audible עובדים על גרסת אודיו של הסדרה. לא לשכוח שיש גם את "מספר הסיפורים", שגיימן גויס להחיות.

בסך הכול, נראה שלחובבי גיימן יש הרבה למה לצפות בשנה הקרובה ובאלו שאחריה. ניתן לקוות שבין פרויקט לפרויקט, הסופר-שהפך-לאיש-טלוויזיה ימצא גם זמן לכתוב סיפורת. לא יודע מה אתכם, אבל הספרן הזה מחכה בקוצר רוח ל"שבע האחיות", ההמשך המתוכנן של "לעולם-לא עולם".

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.