ספיידרמן: מעבר לממד העכביש – חלק 1

דצמבר 8, 2021

ספיידרמן: ממד העכביש 2 צפוי להגיע לאקרנים בשנה הבאה, וכבר יש טריילר ראשון

כשיצא ספיידרמן: ממד העכביש, ב-2018, הוא היכה את כל חובבי הז'אנר בתדהמה. לא עוד שובר קופות גנרי בסוגת גיבורי-העל, כי אם סרט אנימציה מקורי, חדשני (יש מי שיגדיל ויאמר – מהפכני) ומרהיב לצפייה. זכייתו בפרס האוסקר לסרט המונפש הטוב ביותר באותה שנה, הייתה אחת המוצדקות ביותר, לשם שינוי. קצת משעשע שאחרי מספר ניסיונות, סוני הצליחו ליצור ספיידרמן מוצלח, אבל הוא דמות מונפשת.

מאז יצא הסרט, צפו ועלו כבר הקולות שקראו לסרט המשך! וטוב שכך, כיוון שסוני עשתה את ההימור והתחילה להפיק את סרט ההמשך עוד לפני שהסרט הראשון יצא לאוויר העולם. צעד ראוי להערכה באופן כללי, ובמיוחד בתקופה בה תעשיית הקולנוע שורה בחוסר ודאות כמעט מתמדת, עקב מגפת הקורונה. ראשית, יש את סוגיית ההעסקה של עובדים כה רבים על הפרויקט, כשסכנת הדבקה וסגרים מרחפת כל העת ממעל. שנית, אם הכול יתנהל כשורה בזמן ההפקה, יכולה המגיפה לטרוף את הקלפים. בתי הקולנוע עלולים להיסגר או שהצופים יימנעו לבקר בהם.

תקציר העלילה

מיילס מורלס חוזר לפרק הבא בסאגת ממד העכביש זוכת האוסקר, הרפתקה אפית שתשגר את הספיידרמן השכונתי החביב של ברוקלין לרחבי המולטיוורס, שם יאחד כוחות עם ספיידר-גוון וצוות חדש של אנשי-עכביש על מנת להילחם בנבל עצמתי יותר משנתקלו בו אי פעם.

כך או אחרת, כעת, 3 שנים לאחר צאתו של הסרט הראשון, מגיע הטריילר הראשון לסרט הזה: ספיידרמן: מבעד לממד העכביש (Spiderman: Across the Spiderverse).

צפייה נעימה!

למרבה השמחה, איימי פסקל, ששבה למלא את תפקיד המפיקה גם בסרט הזה, הודיעה שסרט ההמשך ישמש כנקודת זינוק לספין-אוף. הספין-אוף יתמקד בנשים שניחנו בכוחות הארקנואידיים – ככל הנראה גוון סטיייסי, הלוא היא ספיידרגוון, ג'סיקה דרו וג'וליה קרפנטר ואחרות. למרבה הקריזה, מסתבר שהסרט יחולק לשני חלקים, שהראשון בהם יצא ב-2022 והשני ב-2023.

בימוי: חואקים דוס סנטוס, קמפ פאוורס, ג'סטין קיי תומפסון

קולות: שאמיק מור, היילי סטיינפלד, אוסקר אייזק

הסרט יגיע אל בתי הקולנוע ב-10.6.22, באנגלית עם כתוביות ובדיבוב לעברית.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.