היילו – Halo – סדרת מד"ב חדשה ב-HOT

אוקטובר 7, 2022

קרדיט: HOT ו-NEXT TV

סדרת המשחקים הפופולרית "היילו" (Halo) עומדת להגיע בשבוע הבא למסכי הטלוויזיה ב-HOT ונראית לא רע בכלל

"היילו" ("Halo") היא סדרת אקשן חדשה של רשת Showtime  האמריקאית, בהפקת אולפני Paramount, המבוססת על סדרת משחקי הקונסולה המצליחה באותו שם. הסדרה נוצרה על-ידי קייל קילן ("להתעורר") וסטיבן קיין ("המפענחת"). בין במאי הסדרה ניתן למצוא את הבמאי הגרמני אוטו בת'ורסט, שביים את עונתה הראשונה של סדרת הלהיט "כנופיית ברמינגהם" ואת הפרק הראשון והאייקוני של הסדרה "מראה שחורה".

תקציר העלילה

הסדרה מתרחשת במאה ה-26, בזמן שבני האדם יצאו לכוכבים ומטיילים ברחבי הגלקסיות ומאיישים כוכבי לכת מרוחקים. עלילת הסדרה עוקבת אחר קונפליקט עקוב מדם בין בני האדם לבין מין חייזרי אלים ומסוכן בשם "הברית".

הקאסט

את הקאסט של הסדרה מובילים פבלו שרייבר ("כתום זה השחור החדש", "אלים אמריקאים"), השחקנית ההודית הוותיקה ועטורת הפרסים שבאנה אזמי ("קרבת דם"), נטאשה מקלהון ("קליפורניקיישן", "מלון פורטופינו") וג'ן טיילור שמגלמת את תפקידה של קורטנה מסדרת משחקי המחשב המקורית.

בסדרה משתתפים גם נטאשה קולזאק ("מקוללת"), אוליב גריי ("נעלמת"), צ'רלי מרפי ("כנופיית ברמינגהם"), קייט קנדיבוקים וודביין ועוד.

צפו בטריילר

מי, מה, מתי

הסדרה תשודר החל מה-11.10, בימי שלישי, בשעה 22:00 רק ב-HOT HBO

וכל הפרקים רק ב-HOT VOD וב-NEXT TV

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.