מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים (2023)

יולי 24, 2022

Chris Pine plays Edgin and Regé-Jean Page plays Xenk in Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves from Paramount Pictures.

היישר מההשקה, קבלו את הטריילר הראשון של 'מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים'‎‎

23 שנה אחרי הניסיון הקודם, מבוכים ודרקונים – משחק התפקידים המפורסם בעולם, מתוכנן לשוב למסך הגדול. הניסיון הקודם הוביל לטרילוגיית סרטים נכשלת ובלתי זכירה בעליל. "מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים", הסרט החדש בבימויים של ג'נתן גולדשטיין וג'ון פרנסיס דיילי, הוא ריבוט של הפרנצ'ייז. האם הריבוט יצליח היכן שהסרטים המקוריים נכשלו?

אז למה לי מבוכים ודרקונים עכשיו?

שאלה טובה. שאלה טובה לא פחות היא, האם מישהו בכלל רצה את הריבוט? הסרטים הראשונים החלו לצאת בשנת 2000, קרוב יותר לשיא הפופולריות של משחק התפקידים השולחני. באותה תקופה, מבוכים ודרקונים היו תעשייה שלמה, שכללה גם סדרות טלוויזיה, קומיקס, ספרים באורך מלא, משחקי מחשב, דמויות אקשן ועוד ועוד. כיום, יותר מ-20 שנה אח"כ, המשחק עדיין נהנה מפופולריות מתונה, אך שיאו הרחק מאחוריו. משחקי תפקידים חדשים גורמים לו להיראות מיושן. בין החביבים עליי: Vampire the Masquerade ו-City of Mist, והם רק שניים. יש עוד רבים.

נקודת תורפה נוספת, לדעתי, היא החזרה ל"אווירת שובבות" ו"הרפתקה קורעת"? ממתי מבוכים ודרקונים הוא משחק הומוריסטי? קמפיינים מסוימים יכולים להיות קלילים והומוריסטיים, ואחרים עמוקים, מאתגרים מחשבתית ורגשית ואפילו קורעי לב. ההישענות על הקומדי מעוררת תחושה של התחמקות. לקחת מבוכים ודרקונים ברצינות? מה פתאום? אנחנו לא כאלה חנונים, אנחנו רק צוחקים. וחבל, כי אם כבר לעשות עוד סרט מבוכים ודרקונים ולנסות להחיות את הפרנצ'ייז, מגיע לחובבים משהו רציני ומכבד, לשם שינוי. אם בשנת 2000, לא היה להם מושג, הרי שכיום, אחרי ההצלחה המטאורית של "שר הטבעות" ו"משחקי הכס", אנחנו יודעים שאפשר להפיק פנטזיה אפית רצינית, שתתקבל באהבה ותהיה רווחית מאוד.

תקציר העלילה

גנב מקסים וחבורת הרפתקנים מגוונת יוצאים למשימה אפית לשדוד חפץ עתיק אבוד, אך הדברים משתבשים בצורה מסוכנת כאשר הם מסתבכים עם האנשים הלא נכונים. 'מבוכים ודרקונים: כבוד בין גנבים' מביא למסך הגדול את העולם העשיר ואווירת השובבוּת של משחק התפקידים האגדי, בהרפתקה קורעת ומלאת אקשן.

שחקנים:

כריס פיין ('וונדר וומן'), מישל רודריגז (סדרת 'מהיר ועצבני'), רגה-ז'אן פייג' ('ברידג'רטון'), סופיה ליליס ('זה'), ג'אסטיס סמית ('הבלש פיקאצ'ו'), קלואי קולמן ('תרגול בריגול'), דייזי הד ('צל ועצם') ויו גרנט.

הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-2.2.23

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

בקרו באתר הסרט הרשמי

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.