חד קרן: לוחמים נצחיים

אפריל 5, 2023

חדק קרן: לוחמים נצחיים: פוסטר הסדרה

גינדי טרטקובסקי, היוצר שמאחורי סמוראי ג'ק חוזר עם סדרת פנטזיה חדשה – חד קרן: לוחמים נצחיים

חובבי גינדי טרטקובסקי, היוצר הנפלא שמאחורי "סמוראי ג'ק" ו"מלון טרנסילבניה", מצפים בכיליון עיניים לכל פרויקט חדש שלו. ובכן, ההמתנה כמעט הגיעה לקצה. אמן האנימציה זוכה האמי (5 פעמים) שב עם סדרה חדשה – חד קרן: לוחמים נצחיים (Unicorn: Eternal Warriors). למרות השם המבלבל, מן הטריילר ששוחרר לאחרונה עולה שמדובר בסדרת פנטזיה סטימפאנקית. אבל זה לא הכול. הפרקים הראשונים צפויים לצאת ב-4 למאי, 2023 ב-Adult Swim של Cartoon Network.

חד קרן סדרת אקשן על-טבעי העוקבת אחר צוות של גיבורים שמתעוררים מחדש כדי להילחם בכוח מאיים לאורך הנצח. כשהם מתגלמים בגופם של מארחים תמימים, עליהם למצוא דרך להגן על העולם מפני האפלה הגוברת.

לדברי טרטקובסקי, "התוכנית נוצרה בימים הראשונים שלי ב-Cartoon Network Network לפני יותר מ-20 שנה. כל הפרויקטים שעבדנו עליהם – 'המעבדה של דקסטר', 'סמוראי ג'ק', 'סים-ביוניק טיטאן' – היו כמו מגרש אימונים כדי להכין אותנו לסדרה הזאת. כל הזמן הזה נדרש בשביל שנוכל, סוף כל סוף, להתמודד עם סדרה כמו חד קרן: לוחמים נצחיים".

תקציר העלילה

כוח מרושע מאיים על רחובות לונדון החשוכים והמחניקים של ראשית המהפכה התעשייתית. קבוצת לוחמים בשם חד קרן מתעוררת בטעות בגופם של בני עשרה במקום בגופם של המארחים המבוגרים בהם התגלמו בעבר: מלינדה, מכשפה רבת עוצמה; סנג, נזיר קוסמי, ואדרד – אלף לוחם.

כשזיכרונותיהם מעוותים ויכולותיהם הקסומות מוחלשות ומקוטעות, על השלישייה לשתף פעולה, עם עזרה מהרובוט מופעל הקיטור שלהם, קופרניקוס, כדי לחשוף את מסתרי עברם וההווה שלהם ולגלות כיצד יוכלו להביס את האיום הנצחי.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.