פרסי ג'קסון – הסדרה – מחפשת במאי

יולי 4, 2021

פרסי ג'קסון וגנב הברק - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

הקורונה אולי לא מאחורינו עדיין, אבל הפקת הסדרה של פרסי ג'קסון כבר מחפשת להעלות הילוך

בעוד המעריצים מצפים בקוצר רוח שפרנצ'ייז פרסי ג'קסון יעשה את דרכו לטלוויזיה בדיסני+, הסופר מאחורי סדרת הספרים, ריק רייירדן סיפק עדכון בבלוג שלו. כל מה שההפקה מחפשת כעת הוא המוח היצירתי שיוביל את המהלך ויסייע לו לקרום עור וגידים. "אז, איפה אנחנו?" כתב. "ובכן, אם לא נתתי לכם עדכונים בתכיפות שהייתם רוצים, זה רק בגלל שאין באמת משהו חדש שאני יכול להכריז עליו, עדיין. עם זאת, אנחנו ממשיכים לעבוד מאחורי הקלעים, בחזיתות רבות במקביל, והכול עדיין מתקדם. הפיסה הגדולה שאנחנו מתרכזים במציאתה כעת, היא מציאת במאי שיצטרף לצוות".

סדרת ספרי הפנטזיה לבני נוער על חצאי-אלים מן המיתולוגיה היוונית עשתה את בכורתה ב-2005, ולאחר מכן עובדה לסרט כושל ב-2010, "פרסי ג'קסון וגנב הברק", בכיכובו של לוגן לרמן בתפקיד הראשי. הסרט זכה להמשכון אחד ב-2013, בדמות "פרסי ג'קסון וים המפלצות". למרות הצלחה (פושרת) בקופות, הפרנצ'ייז נגנז. הסרטים לא התקבלו יפה בקרב המעריצים ועל ידי ריירדן עצמו.

החיפוש אחר הבמאי

דבר הסדרה המתוכננת של דיסני+ אינו חדש. דיווחנו עליה מזמן. אבל פרוץ מגפת הקורונה היווה מכשול קשה עבור ההפקה ועיכב אותה. לדברי ריירדן, יש לו 4 קריטריונים לבמאי הפוטנציאלי: האם הוא/יא פנוי/ה? האם הוא/יא מסוגל.ת ורוצה לעבוד עם שחקנים צעירים? האם זהו/זוהי מישהו/י שהחבר'ה בדיסני יוכלו להתלהב ולהרגיש בטוחים לגביו/ה? האם מדובר במישהו/י שאוהב/ת ומבין/ה את חומר המקור של פרסי ג'קסון?

הסופר הוסיף, כי מציאת הבמאי "נראית כמו המכשול המשמעותי האחרון לפני שנוכל להתחיל לגלגל את הפרויקט ברצינות". נכון לזמן זה, התסריט לפרק הפיילוט כבר מוכן, וריירדן אופטימי לגבי עתיד הסדרה. "אני לא יכול להדגיש מספיק איזה 'ניצחון' גדול זה, ובאמת נדרשו לנו 15 חודשים כדי להגיע לשם. כשהסדרה תתקדם (מחזיקים אצבעות ידיים ורגליים, כמובן), אני סמוך ובטוח שהיא תהיה התכנית שציפינו לה. ברגע שאדע עוד, אעדכן אתכם. עד אז, שימרו על עצמכם ועל בריאותכם, והמשיכו לקרוא!"

כמו ריירדן, גם אנחנו מבטיחים להמשיך לעקוב אחר התפתחויות ולעדכן.

הפוסט בבלוג של ריירדן (באנגלית)

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.