"קפואה" של דיסני

יוני 14, 2012

קפואה - סרטים של דיסני - הספרייה הפנטסטית

דיסני מתכננים לנו נובמבר קפוא ב-2013, עם סרט אנימציה ממוחשבת חדש בשם "קפואה"

הפרויקט של דיסני ופיקסאר, "קפואה" (Frozen), היה בהקפאה זמן רב ודבר לא נשמע עליו, מה שעורר את החשד שהוא לא הולך לצאת אל הפועל. אולם כעת, שחררו האולפנים לתקשורת מידע נוסף על הסרט, אשר מתוכנן לצאת לאקרנים בנובמבר 2013. נראה כי תאריכי בכורה של סרטים הם דבר מאוד נזיל לאחרונה, כך שנובמבר 2013 יכול בקלות להפוך ליוני 2014, אבל ניתן לקוות שזה אומר לכל הפחות שהסרט  אכן הולך לקרות.

הסרט מבוים על ידי כריס באק (טרזן) ומופק על ידי פיטר דל וחו (Peter Del Vecho), שמראשית שנות האלפיים היה מעורב ברבים מן הלהיטים של דיסני, לרבות סרטים כגון "פו הדוב", "הנסיכה והצפרדע", "כוכב המטמון" ואחרים. את הקולות לדמויות הראשיות יעניקו קריסטן בל (ורוניקה מארס), בתור אנה, ואידינה מנזל בתור אלסה, מלכת השלג. מנזל, אגב, אינה חדשה לתפקיד המכשפה. היא זכתה לפרסום לראשונה על תפקידה כאלפבה, המכשפה הרעה של המערב במחזמר "מרשעת". את השירים לסרט יכתבו רוברט לופז וקריסטן אנדרסון-לופז.

עלילת הסרט

ב"קפואה" נכלאת ממלכה בחורף נצחי כתוצאה מנבואה. לכן, על אנה (קריסטן בל) לחבור אל קריסטוף, איש הרים עשוי ללא חת, ולצאת למסע מופלא בחיפוש אחר מלכת השלג (אידינה מנזל), כדי לשים קץ לכישוף הקפוא. בדרכם להציל את הממלכה מאבדון, הצמד יתמודד עם תנאי טבע קיצוניים ויפגוש ביצורים מיתולוגיים ובקסם מאחורי כל פינה.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.