הנסיכה והצפרדע – וולט דיסני

מרץ 27, 2010

הנסיכה והצפרדע - דיסני

אולפני וולט דיסני מציגים את המחזמר הנסיכה והצפרדע, קומדיה מצוירת המתרחשת בעיר המופלאה ניו אורלינס. היוצרים של סרטי אנימציה אהובים, כגון בת הים הקטנה ואלדין מביאים כעת עיבוד מודרני של המעשייה הידועה ממעשיות האחים גרים… בתוספת טוויסט.

עלילת הסרט
הסרט מתמקד בנערה יפה בשם טיאנה (אניקה מוני רוז) אשר חיה בניו אורלינס עם משפחתה הענייה, בנסיך שהפך לצפרדע בידי מכשף רע-לב ורוצה נואשות לשוב לגופו האנושי – ובנשיקה הרת גורל (אולי הנשיקה המפורסמת ביותר בעולם האגדות) אשר מחברת בין השניים. אותה נשיקה מובילה אותם להרפתקה מלאת הומור ורגעים מרגשים, במורד בשפכי הנהרות של לואיזיאנה.
הנסיכה והצפרדע אמור לסמן את שובם של אולפני דיסני לאנימציה בעבודת יד, זאת לאחר שרבים מחובבי וולט דיסני הביעו מורת רוח מן הסרטים הממוחשבים ורצון עז לסרט דיסני 'קלאסי'. את הסרט מביים צמד הבימאים המוערכים ג'ון מוסקר ורון קלמנטס. את הפסקול כתב המלחין זוכה פרס האוסקר® רנדי ניומן.

שחקנים מוכרים: אופרה וינפרי (אודורה, אימא של טיאנה) וג'ון גודמן (ביג דדי)
בכורה עולמית: 25.11.2009
בכורה בארץ: 25.02.2010

לביקור באתר הסרט

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.