צמרמורת הסרט – בדרך אליכם

יולי 8, 2015

צמרמורת 2015 - סרטי אימה - הספרייה הפנטסטית
פוסטר הסרט "צמרמורת" (סוני 2015)

בואו לראות את הטריילר הראשון של "צמרמורת" – הסרט החדש, המבוסס על סדרת רבי המכר של ר.ל. סטיין

 

והרי ידיעה מצמררת: סדרת "צמרמורת" מגיעה למסך הגדול! כן, אותה סדרת ספרים מהילדות, אשר עשו קאמבק לפני שנתיים-שלוש באדיבות הוצאת כתר ספרים. זהו קצה של דרך ארוכה מאוד שראשיתה עוד ב-2008. כבר ב-2013, לפני כשנתיים וחצי, סיפרנו לכם על כוונתו של הבמאי רוב לטרמן להביא את הסדרה למסך הגדול. ובכן, נראה שלטרמן היה עסוק מאוד בזמן הזה, כי סרט "צמרמורת" צפוי להגיע לאקרנים באוקטובר השנה, לכבוד האלווין.

בסרט מככב, בין השאר הקומיקאי ג'ק בלאק, אשר יגלם את דמותו של לא אחר מאשר ר.ל. סטיין, הסופר עטור הפרסים שעומד מאחורי הסדרה. בעלילת הסרט, המפלצות שבדה סטיין מדמיונו הפורה משתחררים מן הספרים ונפוצים בכל רחבי עיירה בשם גרינדייל במרילנד. על סטיין, בתו ונערים נוספים להשיב את המפלצות בחזרה למקומן, בטרם יהפכו את המציאות לסיוט אחד גדול.

חובבי הסדרה יזהו בקדימון לא מעט מן הדמויות הזכורות לטוב (או לפחד) מן הספרים, מה שמבטיח טיול מצמרר במשעולי הנוסטלגיה. או במקרה של קוראים שלא גדלו על הספרים – טיול בהול לספרייה / חנות הספרים הקרובה לבית.

אם ניתן לשפוט מן הסרטון הקצר, נראה שסוני ורוב לטרמן הצליחו למצוא איזון בין הומור לאימה, עם נטייה די מובהקת להומור, למגינת לבם של הטהרנים. יחד עם זאת, יכול להיות שמשמעות הדבר שזה יהיה סרט מהנה גם עבור אלו שאינם נמנים עם חובבי ז'אנר האימה, או שרק החלו לעשות את צעדיהם הראשונים בתחום.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.