ה"צמרמורת" של רוב לטרמן

מרץ 23, 2013

צמרמורת - סרט קולנוע - הספרייה הפנטסטית

סוני פיקצ'רס יביאו את סדרת ספרי "צמרמורת" הפופולרית, של ר.ל. סטיין אל המסך הגדול

כמעט כל מי שגדל בשנות ה-90 זוכר את ספרי "צמרמורת" של אר.אל. סטיין, שהיו פופולריים אז. אבל סוני פיקצ'רס כנראה מתקשים להשאיר את הסדרה באותן שנים עליזות. לפני כמה שנים רכשה החברה את הזכויות על שלל סיפורים כאלה, ומאז מנסה להרים סרט קולנוע שיבוסס על סדרת הספרים.

ב-2008 לארי קרקובסקי וסקוט אלכסנדר ("פרסי ג'קסון וים המפלצות") ניסו את כישוריהם בכתיבת התסריט לסרט, אך הניסיון לא צלח. לאחר מכן, היה זה קרל אלסוורת' שניסה ב-2010, ללא הצלחה. למרבה הפלא, דווקא התסריט של דארן למקה ("ג'ק צייד הענקים" וסרט האנימציה הקרוב "טורבו") נראה כרגע בתור זה שאתו סוני ירוצו קדימה. בינינו, לאור הביצועים של ג'ק (והעובדה שאפילו הקדימון של "טורבו" נראה לי לא מקורי ומשעמם), זה לא נראה מבטיח.

בכל מקרה, כעת סוני כבר בשלב גיוס הבמאי, ונמצאים במשא ומתן עם רוב לטרמן ("תפוס ת'כריש" ו"מפלצות נגד חייזרים"). זה לא שהפילמוגרפיה של לטרמן כה מדהימה, אם לשפוט לפי סרטיו הקודמים. יחד עם זאת, יכול להיות שדווקא בשביל סרט המבוסס על סדרת "צמרמורת", הוא יתאים, בול.

נכון לרגע זה, לא ידוע עדיין דבר על העלילה, או אפילו אם הסרט יתבסס על אחד מן הסיפורים בספרים, או שמא יהיה על סיפור חדש לחלוטין. למעשה, לא ידוע עדיין אם מדובר יהיה בסדר עם שחקנים חיים, או סרט אנימציה. הכוונה הראשונית, הייתה ככל הנראה לעשות סרט רגיל, אבל לאור הרקע של לטרמן בתחום האנימציה, וכן לאור הניסיונות של סוני לפרוץ חזק יותר אל שוק סרטי האנימציה, יכול להיות שהחברה החליטה לשנות כיוון בנוגע למיזם.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.