אני, פרנקנשטיין

אוקטובר 8, 2012

אני, פרנקנשטיין - ארון אקהרט - הספרייה הפנטסטית

עכשיו זה סופי מפלצת של מלון אינו היחיד שיפגיש בין מפלצות פופולריות על המסך הגדול!

המפלצת של פרנקנשטיין מעולם לא נראתה יותר טוב! זו צפויה להיות מגולמת על ידי ארון אקהרט (טו-פייס/הארווי דנט ב"האביר האפל") בעיבוד הקולנועי לרומן גרפי פופולרי, בשם "אני, פרנקנשטיין" אשר שואב את ההשראה לשמו מספרו של אייזק אסימוב, "אני, רובוט". בדומה לפרויקטים אחרים בשנים האחרונות, גם סרט זה עבר חבלי לידה קשים בטרם הגיע לשלבי פיתוח מתקדמים, ותאריך הפצתו אף נדחה בחצי שנה, ממרץ לספטמבר, שנה הבאה.

סרט האקשן-פנטסיה מבוסס על רומן גרפי מאת קווין גריוויו (שהיה שותף גם לתסריט של "מלחמת האופל"). בדומה ל"מפלצת של מלון", הוא מפגיש בין מפלצות מפורסמות אחרות, ביניהן דרקולה, דר' ג'ייקיל ומר הייד, האיש הרואה ואינו נראה ועוד. עלילתו מתמקדת באדם פרנקנשטיין, אשר אימץ את שם המשפחה של יוצרו וממשיך לשוטט בעולם המודרני. בעל-כורחו הוא נקלע במרכזה של מלחמה עתיקת-יומין בין שני שבטים של בני אלמוות, המעוניינים לגלות את סוד הקמתו לתחייה, כדי ליצור צבא אל-מתים.

הסרט נכתב ומבוים על ידי סיוארט ביטי (שהיה מעורב גם ב"שודדי הקאריביים, "כוח המחץ" ו-"30 יום של לילה"). לצד אקהרט צפויים לככב גם איבון סטרזובסקי, ביל נייהי (המוכר גם בתור הערפד העתיק ב"מלחמת האופל" ודיווי ג'ונס ב"שודדי הקאריביים"), סוקרטיס אוטו ומירנדה אוטו (איאוון ב"שר הטבעות").

בכורה עולמית: 13.09.2013

בכורה בארץ: יעודכן בהמשך

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.