מלון טרנסילבניה

מרץ 1, 2012

מלון טרנסילבניה - גנדי טרטקובסקי - הספרייה הפנטסטית
פוסטר הסרט מעמוד הפייסבוק הרשמי (קישור למטה)

 

כל פעם שמוכנים להספיד כבר את אופנת הערפדים, צצים עוד כמה ומזכירים שערפדים לא מתים בכזאת קלות.

מלון טרנסילבניה - אדם סנדלר - הספרייה הפנטסטיתמאוחר יותר השנה צפוי לצאת בשעה טובה סרט האנימציה, "מלון טרנסילבניה". בהתחלה הסרט היה אמור לקרות, ואז הוא הפסיק לקרות, ועכשיו הוא עוד הפעם מתקדם, ונראה שעכשיו זה סופי. הסרט נוצר על ידי מחלקת האנימציה של אולפני סוני, והוא מבויים על ידי גנדי טרטקובסקי, מה שמבטיח לא מעט. טרטקובסקי, למי שלא מכיר הוא מי שעמד מאחורי הסדרה המצוירת "סמוראי ג'ק" ומאחורי סדרת הסרטים הקצרים שהיוו פריקוול לטרילוגיה החדשה של "מלחמת הכוכבים". (לא) למרבה הפלא, הפריקוולים, אשר נועדו להשלים את החסר בין הטרילוגיה המקורית לחדשה, היו יותר פופולאריים מן הסרטים החדשים, עצמם. כה פופולאריים, למעשה, שהם שודרו לא אחת בנפרד. סיפור העלילה נכתב על ידי דן הגמן ודייויד פייס, ואת התסריט, קווין הגמן.

לאדם סנדלר, לעומת זאת, יש מוניטין קצת יותר בעייתי, לאחר שכמה מסרטיו האחרונים זיכו אותו בשיא של 11 מועמדויות לפרסי הראזי (המתקיימים במקביל לאוסקר ומציינים את הסרטים והשחקנים השנואים של השנה). האם סנדלר יצליח יותר בתור דמות מצוירת? והאם בפורים הבא נראה זאטוטים בתחפושות חד-פעמיות ויקרות להחריד של מלון טרנסילבניה?

עלילת הסרט
ברוכים הבאים למלון טרנסילבניה, מלון חמש-יתדות בניהולו של דרקולה – מקום בו מפלצות ומשפחותיהן יכולים ליהנות ולהיות המפלצות שהן, ללא הפרעות מצד בני-האדם. בסוף שבוע אחד ומיוחד, דרקולה הזמין כמה מן המפלצות המפורסמות בעולם – המפלצת של פרנקנשטיין וכלתו, המומיה, האיש הבלתי-נראה, משפחה של אנשי-זאב ומפלצות נוספות, כדי לחגוג לבתו, מייוויס, את יום-הולדתה ה-118. עבור הרוזן, הטיפול בכל המפלצות האגדיות לא אמור להיות בעיה – אבל הכול מאיים להשתבש, כאשר בחור רגיל (אנדי סמברג) מוצא את דרכו אל המלון, מחליט להתארח ומתאהב במייוויס.

בין הדמויות בהן תוכלו לפגוש: דרקולה (אדם סנדלר), בתו מיוויס (סלנה גומז), המפלצת של פרנקנשטיין (קווין ג'יימס) וכלתו (פראן דרשר), זוג אנשי-זאב נשואים (סטיב בושמי ומולי שאנון), מוריי המומיה (צ'י לו גרין) ואפילו את קווזימודו (דיוויד ספייד), אשר לוקח הפסקה קצרה מנוטרדאם.

בכורה עולמית: 28.09.2012
בכורה בארץ: 27.09.2012

בקרו בעמוד הפייסבוק הרשמי של מלון טרנסילבניה

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.