הכול בכל מקום בבת אחת

אפריל 9, 2022

הכול בכל מקום בבת אחת, קומדיית מדע בדיוני רב-ממדית מבשרת את בואם של שוברי הקופות של הקיץ

שמחה רבה, שמחה רבה, אביב הגיע ואתו שוברי הקופות של הקיץ, שמציעים מפלט מהחום באולמות הקולנוע החשוכים והממוזגים. אז אחרי שסיפרנו לכם על "חיות הפלא: הסודות של דמבלדור", שיפתח את העונה, מגיע תורו של "הכול בכל מקום בבת אחת". הסרט, שהפרמיס שלו מזכיר את זה של הסרט "האחד" מ-2001, הוא קומדיית מדע בדיוני, עמוסה בהומור שחור מודע לעצמו. מביים אותו הצמד, דן קוואן ודניאל שיינרט (הדניאלס), שסרטם הראשון "אולר שוויצרי" זכה להצלחה רבה.

תקציר העלילה

אוולין וואנג, מהגרת סינית באמריקה, מוצאת עצמה נסחפת אל תוך הרפתקה מטורפת, בה היא לבדה יכולה להציל את העולם מהכחדה על ידי מעבר בין ממדים ועולמות מקבילים. אוולין מנהלת מכבסה כושלת עם בעלה וויימונד. המתחים בבית גבוהים עקב ביקורת של מס הכנסה, באותו יום שהמשפחה מתכוננת למסיבת ראש השנה הסיני לקהילה. בנוסף, וויימונד מנסה למסור לאוולין בקשה לגירושים. במקביל, אביה של אוולין, גונג גונג (סבא בקנטונזית) בדיוק הגיע מסין, ובתה של אוולין, ג'וי, מנסה כבר זמן מה לשכנע את אמה לקבל את זוגתה, בקי.

בזמן שאוולין נמצאת בבניין מס הכנסה, אישיותו של וויימונד משתנה, כשלזמן קצר משתלט על גופו אלפא וויימונד. אלפא וויימונד מסביר לאוולין שקיימים יקומים מקבילים רבים, כיוון שכל בחירה שמישהו עושה יוצרת יקום חדש. האנשים ביקום אלפא פיתחו טכנולוגיה שמאפשרת לאנשים גישה ליכולות של מקביליהם ביקומים השונים, לזיכרונותיהם ואפילו לגופם. המולטיוורס נתון בסכנה בגלל ג'ובו טופאקי, אלפא וויימונד ובתה המנוחה של אלפא אוולין, שיצרה חור שחור שעלול להשמיד את הכול.

מוחה של ג'ובו התבקע בעקבות הלחץ שהפעילה עליה אלפא אוולין להשתמש בטכנולוגיה. כעת, ג'ובו חווה את כל היקומים בבת אחת ויכולה לשנות חומר כרצונה. אלפא וויימונד מאמין שאוולין, שהיא הכישלון הגדול ביותר מבין כל האווליניות בכל היקומים, נרדפת על ידי ג'ובו בגלל שהפוטנציאל הלא ממומש שלה עלול לאפשר לה להביס אותה.

צוות השחקנים עתיר הכוכבים כולל:

מישל יאו (אוולין ואנג) – השחקנית האגדית שכיכבה בסרטים מוכרים, כגון "נמר דרקון", "עשיר בהזמנה", "שאנג צ'י ואגדת עשרת הטבעות", וצפויה לככב בקרוב גם בסרטי ההמשך של אווטאר של ג'יימס קמרון.

ג'יימס הונג (גונג גונג) – להונג קריירה ארוכה וענפה, הכוללת למעלה מ-600 סרטים, סדרות טלוויזיה ואפילו משחקי וידיאו. הקרדיטים שלו כוללים שוברי קופות, ביניהם: "ציינהטאון", בלייד ראנר", "שעת שיא", מבצע בעורף האויב", "טנגו וקאש", "ספורט הדמים 2", "עולמו של וויין 2" ועוד.

ג'יימי לי קרטיס (דיידרה) – בתם של השחקנים הגדולים טוני קרטיס וג'נה לי, ושחקנית ותיקה ומצליחה בזכות עצמה. קרטיס כיכבה בסדרת סרטי האימה "האלווין" ("ליל המסכות") ובסרטים כגון "רצח כתוב היטב", "שקרים אמיתיים", "דג ושמו וונדה", "פלדה כחולה", שישי הפוך ועוד סרטים רבים.ג'ני סלייט (הלקוחה) – קומיקאית, סופרת ושחקנית שזכתה בפרס הביקורת האמריקאית ובמועמדות לפרס "הרוח העצמאית" לשחקנית הטובה ביותר, עבור הופעתה בסרט "Obvious Child". היא גם תרמה את קולה לסדרת האנימציה המצליחה "פה גדול" ולסרטי אנימציה כגון "החיים הסודיים של חיות הבית" ו"סרט לגו בטמן".

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.