מלכודת הספר הלבן – הספר השני בסדרת קללות קדמוניות

יולי 10, 2021

מלכודת הספר הלבן ממשיך את דואט הפנטזיה, קללות קדמוניות, מאת וסלי צ'ו וקסנדרה קלייר

קורות ציידי הצללים של קסנדרה קלייר, שהחלו ב"עיר של עצמות" (2007) נמשכות. הפעם, מגיע הספר השני מתוך טרילוגיה בסדרת "קללות קדמוניות", בו קלייר שיתפה פעולה עם ווסלי צ'ו, שחקן קולנוע וסופר מדע בדיוני מצליח. זהו המשך של סדרה אחריה אנו עוקבים בספרייה עוד מ-2016. הספר הראשון בסדרה ראה אור ב-2019.

קצת על המחברים

קסנדרה קלייר

ילידת 1973, קסנדרה קלייר הוא שם העט של הסופרת האמריקאית-יהודייה – ג'ודית' לואיס. היא החלה את דרכה הספרותית בכתיבת פאנפיקים על עולם הקוסמים של ג'יי.קיי. רולינג ועל "שר הטבעות" של ג'יי. אר. אר. טולקין. פאנפיקים אלה אינם זמינים עוד ברשת, כיוון שהסופרת הסירה אותם מהאינטרנט טרם יצא ספרה הראשון, "עיר של עצמות".

קלייר היא סופרת במשרה מלאה, וחולקת קבוצת כתיבה עם חברותיה לכתיבה, הולי בלק וקלי לינק. היא החלה לעבוד על ספרה הראשון ב-2004, והוא ראה אור ב-2007. מאז, זכה הספר לעיבוד קולנועי כושל ולעיבוד טלוויזיוני יותר מוצלח, שהצליח לשרוד במשך שלוש עונות.

האתר הרשמי של קסנדרה קלייר

ווסלי צ'ו

יליד 1976, הוא אמריקאי יליד טאיוואן. הוא בעל תואר בניהול ועבד במספר עבודות ייעוץ ובנקאות. במקביל טיפח קריירה כשחקן וכאיש פעלולים. ספרו הראשון, "חייו של טאו" ראה אור ב-2013 וזכה בפרסים. הספר ראה אור בישראל בהוצאת נובה, ב-2013, בתרגומו של דידי חנוך. פריט טריוויה מעניין הוא שדידי חנוך, מתרגם ותיק ומו"ל, היה גם זה שתרגם את "מלכודת הספר הלבן". שנה לאחר מכן, צ'ו כבר החל לעבוד כסופר במשרה מלאה.

יש לו חוזה בהוצאת Angry Robot להמשך סדרת טאו. הזכויות לספרו, Time Salvager, נמכרו לפרמנאונט, עם מייקל ביי כבמאי.

האתר הרשמי של ווסלי צ'ו

תקציר העלילה

כריכת מלכודת הספר הלבן, הוצאת מודן, 2021

החיים מאירים פנים למגנוס ביין ולאלק לייטווד. הם גרים יחד בדירה מהממת עם בנם מקס, ורחובות ני יורק שלווים מתמיד. השקט מופר כשהספר הלבן רב-העוצמה נגנב מביתם, והעקבות מובילים לשנחאי הרחוקה. מגנוס אינו במיטבו – מישהו דקר אותו בנשק מוזר והפציעה משפיעה יותר ויותר  על יכולות הקסם שלו,לכן נחלצים לעזרתם של השניים קליירי, ג'ייס, איזבל וסיימון, ויחד הם יוצאים להשיב את הפריט שנלקח.

אבל כשציידי הצללים מגיעים לשנחאי, מתברר שהסכנה גדולה בהרבה מכפי ששיערו: נחיל שדים אינסופי מציף את העיר ומאיים להתפשט מחוצה לה. למגנוס ולאלק לא נותר אלא להגיע אל מקורה הרעה – ממלכת המתים. האם יצליחו לעצור את האיום על העולם ועל קסמו של מגנוס לפני שיהיה מאוחר מדי?

מלכודת הספר הלבן ממשיך את דואט הפנטזיה קללות קדמוניות מאת וסלי צ'ו וקסנדרה קלייר, יוצרת עולם ציידי הצללים ומחברת סדרת 'מיומנויות אפלות' שראתה אור בהוצאת מודן.

מלכודת הספר הלבן
סדרת קללות קדמוניות 2#
מאת קסנדרה קלייר
תרגום מאנגלית: דוד חנוך
הוצאת מודן (2021)
361 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.