מגילות הקסם האדומות – קסנדרה קלייר ווסלי צ'ו

אפריל 10, 2019

מגילות הקסם האדומות - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

ספר חדש וסדרה חדשה פרי עטה של קסנדרה קלייר (מכשירי התופת), והפעם בשיתוף פעולה עם ווסלי צ'ו (חייו של טאו)

בשעה טובה, ראה אור אתמול (09.04.2019) הספר הראשון בטרילוגיה חדשה מאת קסנדרה קלייר – מגילות הקסם האדומות. לשמחת המעריצים, מדובר בטרילוגיה המשיבה את קלייר ואת חובביה אל עולמם של ציידי הצללים! למותר לציין כי מדובר בגרסה האנגלית. אין בשלב זה מידע על מועד תרגום הספר לעברית, כך שקוראי העברית בינינו יצטרכו להתאזר בסבלנות.

סיפור העלילה (בתרגום חופשי)

אזהרת ספויילרים. אם לא סיימתם לקרוא את ספריה הקודמים של קסנדרה קלייר על בני הנפילים אל תקראו הלאה.

מגילות הקסם האדומות - קסנדרה קלייר - הספרייה הפנטסטיתמגנוס ביין, מכשף בכיר בן מאות שנים, שם את ידיו על אחד הפריטים החשובים ביותר בעולם העל-טבעי, ספר לחשים רב-עוצמה של קסם אפל, אשר ידוע בשם ספר הלבן, ויש עוד רבים שהיו רוצים אותו לעצמם.

לאחר מלחמת התמותה, בה ציידי הצללים, חצי-בני אדם חצי-מלאכים איחדו כוחות עם שוכני התחתיות, חצי-בני אדם חצי-שדים, כדי להילחם בפלישה של צבא שדים, מגנוס ואהובו החדש, בן התמותה אלק לייטווד, חוגגים את הישרדותם וניצחונם בבריחה משדה הקרב העל-טבעי של ניו יורק לטיול ברחבי העולם. אבל העולם לא מוכן לעזוב אותם לנפשם.

 

תקציר נוסף עם עוד פרטים

כל מה שמגנוס ביין רצה היה חופשה – טיול מפנק ברחבי אירופה, עם אלק לייטווד, צייד הצללים שכנגד כל הסיכויים היה לבן זוגו. אבל מיד לאחר שהזוג מתמקם בפריז, חברה ותיקה מבקרת ונושא בפיו חדשות על כת עובדי-שדים, בשם יד הארגמן, שנחושה בדעתה להטיל תוהו ובוהו בכל העולם. כת שמסתבר כי מגנוס ייסד בעצמו. לפני שנים רבות. בתור בדיחה.

כעת מגנוס ואלק צריכים לצאת למרוץ חוצה-גבולות באירופה, כדי לאתר את יד הארגמן ואת מנהיגה החדש והחמקמק, לפני שהכת תצליח לגרום נזק נוסף. כאילו לא מספיק גרוע שהחופשה הרומנטית שלהם נקטעה, שדים עוקבים כעת אחר כל צעדיהם, ונהייה יותר ויותר קשה להבדיל בין חבר לאויב. בעוד מסעם למציאת התשובות נהייה מסוכן, מגנוס ואלק יהיו חייבים לתת אמון אחד בשני יותר מתמיד – גם אם משמעות הדבר היא שיהיה עליהם לחשוף סודות ששניהם שמרו אחד מפני השני.

בניגוד לספרים הקודמים של קלייר בעולם של בני הנפילים, מגילות הקסם האדומות הוא הספר הראשון למבוגרים. זהו גם הספר הראשון בו בחרה קלייר לשתף פעולה עם ווסלי צ'ו. הספר הוא מותחן פנטסיה שמבטיח להעניק לקוראים חדשים דרך כניסה מצוינת לעולם ציידי הצללים, ולתת למיליוני הקוראים מרחבי העולם שכבר מכירים ולמדו לאהוב את הסדרה, תשובות לשאלות שהטרידו אותם זמן רב.

דרך אגב, יש כבר מידע גם על הספר השני בסדרה. הנ"ל ייקרא ספר הלבן (The Book of the White), והוא צפוי לראות אור באביב 2020.

קסנדרה קלייר מספרת על מגילות הקסם האדומות

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.