בית הספר לטוב ולרע – בקרוב הסרט?

מאי 29, 2020

בית הספר לטוב ולרע - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

פול פייג יביים את העיבוד המתוכנן לספר הפנטסיה של סומן צ'יינני, בית הספר לטוב ולרע, שישודר בנטפליקס

הבמאי פול פייג (מכסחי השדים) נקשר לבימוי מעשיית הפנטזיה של סומן צ'יינני, בית הספר לטוב ולרע עבור נטפליקס. לדברי צ'יינני "זה שאחד הבמאים האהובים עליך מעבד את הספר שלך לסרט בשביל נטפליקס זה כבוד וחלום". הוא גם קרא לפייג "מאסטר של נימה" שיהיה מושלם עבור הנרטיב והסגנון של "בית הספר לטוב ולרע".

דייוויד מגי, שכתב גם את תסריט העיבוד של "חיי פיי", מאת יאן מרטל, יכתוב את התסריט לסרט בשיתוף פעולה עם לורה סולון. בנוסף לכובעו כבמאי, פייג ישמש גם כמפיק, לצד ג'ו רות', ג'פרי קירשנבאום, ג'יין סטארטס ולורה פישר. גם צ'יינני קיבל קרדיט של מפיק בפועל.

מאחורי הקלעים

העיבוד המתוכנן של "בית הספר לטוב ולרע", מיוחד ומשמח ככל שיהיה, הוא רק צעד נוסף במלחמת התוכן של ענקיות סטרימינג, כגון נטפליקס, אמאזון פריים ודיסני פלוס. נטפליקס היא אולי החלוצה מבין השלוש, אבל שתי האחרות בהחלט מעניקות לה פייט: לאמאזון פריים יש את המרחב (The Expanse), הבנים (The Boys), בשורות טובות (Good Omens) של ניל גיימן ועוד. דיסני פלוס מתוכננת להפיק את העיבוד הטלוויזיוני של "פרסי ג'קסון וגנב הברק" וכנראה שגם את ההמשך של "אליטה מלאך קרב". וכמובן שגם נטפליקס לא נשארת חייבת. יש את העיבוד המדובר בכתבה זו, של "בית הספר לטוב ולרע", אך ענקית התוכן כבר עתה מבצעת שורה של עיבודים מסקרנים, ביניהם העיבוד של Locke & Key, סדרת הרומנים הגרפיים של ג'ו היל, נוספרטו – ספר נוסף של ג'ו היל וכמובן, העיבוד המדובר של השנה – The Witcher, בכיכובו של הנרי קאביל. בינתיים, נראה שהמרוויחים הגדולים מהתחרות, הם הצופים, אז מי אנחנו שנתערב.

קצת על הסדרה

בית הספר לטוב ולרע נכתב עבור בני עשרה ומתקיים בעולם בו ילדים רגילים עוברים אימונים כדי להפוך לגיבורים ולנבלים של מעשיות. סדרת הספרים עוקבת אחרי סיפורן של צמד החברות הכי טובות, אגתה וסופי. בעוד סופי מצפה להיבחר אל בית הספר לטוב, אגתה נראית כמועמדת מושלמת לאקדמיה לנבלים. עולמן של הנערות מתהפך כאשר מסלוליהן מתחלפים. סופי נבחרת לאקדמיה לנבלים וחברתה, אגתה, לבית הספר לטוב.

לחובבי סדרת הספרים, הפרק המסכם בסדרה צפוי לראות אור ב-2 ליוני 2020. כך, אם אתם קוראים באנגלית, שיחקתם אותה – ההמתנה כמעט הסתיימה. קוראי העברית יצטרכו לחכות בסבלנות לתרגום.

מועד תחילת ההפקה והשידור לא ידועים עדיין, אבל כמובן שאנחנו בספרייה הפנטסטית נמשיך לעקוב ולעדכן.

בקרו באתר הרשמי של סדרת הספרים (אנגלית)

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.