הספר ה-4 בסדרת "הילדים האבודים" של שונן מגווייר נחשף

אפריל 6, 2018

In an Absent Dream - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית
קרדיט תמונה: הוצאת TOR

נחשף הספר הבא בסדרת "ילדים אבודים" של שונן מגווייר: In an Absent Dream

לפני ימים אחדים שחררה הוצאת TOR פרטים לגבי הספר הבא של סופרת הפנטסיה העולה, שונן מגווייר, בסדרת "ילדים אבודים" (תרגום השם אינו רשמי ונועד לנוחות הדיווח בלבד). הספר, שייקרא "In an Absent Dream", הוא הרביעי שנכתב, אם כי כמו שאר הספרים בסדרה, ניתן יהיה לקרוא אותו לחלוטין מחוץ לסדר הכרונולוגי של הפרסום.

עלילת הספר

לונדי, ילדה צעירה ורצינית מאוד, עברה בדלת כשהייתה בת שמונה, וחזרה כשהמסע שלה הסתיים. אך רצה הגורל וזאת לא הייתה הפעם היחידה שהיא תחצה את השער ותחווה את שוק הגובלינים, בו "מחיר הוגן" קובע לא רק כמה עליך לתת תמורת משהו, אלא גם כמה נלקח ממך…

ואם לונדי תמצא את עצמה משלמת יותר משציפתה? ובכן, גם זהו מחיר הוגן.

הספר הרביעי צפוי להיות קסום ומהנה כמו ספריה הקודמים של שונן – וכמוהם – הוא יאויר על ידי רובינה קאי, שכבר עמלה על הציורים.

שונן מספרת על ההשראה מאחורי הספר החדש:

כשכתבתי את "כל לב הוא דלת", ידעתי שאני צריכה לאכלס את בית הספר באנשים שהחוויות שלהם מקבילות לאלו של ננסי, מבלי לשכפל אותן, אנשים שמצאו את הדלתות שלהם ואז איבדו אותן. חלקם הפכו למרירים בעקבות הרפתקאותיהם. חלקם נהיו אכזריים. חלקם מעולם לא איבדו את התקווה. התאהבתי בכל אחת ואחת מהדמויות האלו, אפילו בנוראיות שבהן, במהלך כתיבת הסיפור של ננסי, כי ידעתי למה הן היו כמו שהיו. ידעתי איך נשברו לרסיסים ואיך הרכיבו את עצמם מחדש.

אחת ההנאות הגדולות בסדרה הייתה לקבל את ההזדמנות לחזור ולהראות איך הסיפורים האלו התרחשו. ב-In an Absent Dream, זכיתי ללוות את לונדי לשוק הגובלינים ולהראות איך הפכה להיות האישה שפגשנו בספר הראשון: מרירה, שבורה וכלואה בגוף שמחליק הרחק ממהותה האמיתית, עם כל יום שחולף. אהבתי את לונדי מההתחלה. אני מקווה שהספר ילמד אתכם לאהוב אותה גם.

אבל זה לא הכול. הוצאת TOR חשפה עוד  שלאחר הספר הרביעי צפויים להיות לפחות עוד 4 סיפורים של הילדים האבודים. במסגרת זו, אנחנו יכולים לספר לכם גם ש-In an Absent Dream יראה אור בינואר 2019, ושנה אחר כך, יצא הספר החמישי, שייקרא Come Tumbling Down.

למי שלא מכירים, ספרי הילדים האבודים של שונן מגווייר הם ספרים מופלאים, שלוקחים את סיפורי הפורטל מספרות הפנטסיה ומעניקים להם טוויסט נפלא ומציאותי. הספר הראשון בסדרה, "כל לב הוא דלת", תורגם לעברית על ידי המתרגם דידי חנוך וראה אור ב-2017 בהוצאת נובה. מומלץ, מומלץ, מומלץ.

בקרו באתר הבית של שונן מגווייר

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.