תחרות האומץ של הספרייה הפנטסטית

אפריל 28, 2014

צל ועצם - לי ברדוגו - הספרייה הפנטסטית

בואו לספר לנו את סיפורי האומץ והאתגר שלכם ואולי תזכו בעותק של "צל ועצם", חתום על ידי לי ברדוגו!

"צל ועצם", ספרה של הסופרת האמריקאית, לי ברדוגו, הפתיע את עולם ספרות הפנטסיה והפך, כמעט בן לילה, לרב מכר בינלאומי. הזכויות לעיבודו לקולנוע נרכשו על ידי אולפני דרימוורקס,  אשר גייסו למלאכה גם את המפיקים של סרטי הארי פוטר לעזרה. כעת, אנו שמחים להזמין אתכם להשתתף בפעילות במהלכה תוכלו לזכות בעותק של "צל ועצם" חתום על ידי המחברת.

ספרו לנו על רגעי האומץ והאתגרים שלכם/ן!

כשאנשים ניצבים בפני מצבים מאתגרים, הם מגלים לפעמים יכולות ואומץ יוצאי דופן. כך קרה לאלינה, גיבורת "צל ועצם", שדבר לא הכין אותה לקראת היום הגורלי שבו נשלחה לחצות את קפל הצל – מדבר חשוך שורץ מפלצות מעופפות אוכלות אדם. אבל כשהשיירה שלה מותקפת וחברה הטוב מאל נפצע אנושות, פורץ מתוכה לפתע כוח כביר, על מנת להגן עליו.

ספרו לנו על רגע אומץ מיוחד שחוויתם, על אתגר בו הפתעתם את עצמכם, או שהפתיעו אתכם! 5 סיפורי האומץ הכי מדהימים / מגניבים / מרגשים יזכו את בעליהם בעותק של "צל ועצם", חתום על ידי לי ברדוגו, במתנה!

כיצד להשתתף:

  1. אם לא הצטרפתם לספרייה עד היום – עשו לנו לייק בפייסבוק
  2. היזכרו ברגע אומץ או אתגר שעליו התגברתם והפתעתם אפילו את עצמכם (אם אין לכם כזה, אפשר גם סיפור של המשפחה או החברים – רק שיהיה אמיתי).
  3. ספרו לנו עליו בקצרה בתגובות, עד יום שבת ה-03.05 (כולל)
  4. וזהו. כדאי ואף מומלץ לקרוא תגובות של אחרים ולפרגן.

גם לי ברדוגו מזמינה אתכם/ן להשתתף!

פנינו אל ברדוגו, סיפרנו לה על הפעילות וכנראה שהיא הזדהתה, כי זה מה שהיה לה להגיד:

"להיות סופרים או אמנים דורש אומץ. בכל רגע נתון, אתם חולקים משהו עם העולם, ואתם יודעים שיהיו אנשים שישפטו את יצירתכם ולעתים ימצאו אותה לוקה בחסר. אבל אתם עושים זאת בכל זאת. אני מקווה שתחלקו כאן את סיפורי האומץ שלכם."
לי ברדוגו

“Being a writer or an artist of any kind requires courage. Any time you share something with the world you know that some people will judge it and find it lacking. But you do it just the same. I hope you'll share your stories of courage here.”
Leigh Bardugo

 אז, למי יש אומץ?

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.