קדימון חדש לטרולי הקופסאות

מרץ 8, 2014

טרולי הקופסאות - סרטי אנימציה - הספרייה הפנטסטית

הסרט החדש של סטודיו לייקה (קורליין, פאראנורמן) ממשיך לקרום עור וגידים ולהיראות נפלא בקדימון החדש

ביולי שנה שעברה, סיפרנו לכם על הפרויקט החדש של סטודיו לייקה, אשר הביאו לכם גם את "קורליין", עיבוד ספרו של ניל גיימן ואת "פאראנורמן", שהיה יפהפה אבל לא ממש הצליח להמריא בקופות.

הסרט החדש, המבוסס על ספריו של הסופר והמאייר, אלן סנו, מגולל את סיפורו של ילד יתום בשם אגז (ביצים), אשר מאמץ על ידי טרולי הקופסאות החביבים, מתחת לרחובותיה הוויקטוריאנים של צ'יזברידג'. כאשר "המדביר" הרשע תופס את חבריו, על אגז לעלות אל פני השטח על מנת להצילם. בדרך הוא חובר לילדה הרפתקנית ומתמודד עם מוסכמות החברה האנושית.

בעידן בו אולפני האנימציה המרכזיים מתעקשים ליצור סרטים באנימציה ממוחשבת מוצלחת יותר ופחות, סרטי האנימציה של לייקה, אשר ממשיכים לדבוק באנימציית הסטופמושן, הם כמו משב רוח מרענן. הסטודיו העצמאי מוכיח שוב ושוב שהמילה האחרונה בתחום טכניקת הסטופמושן ממש לא נאמרה עדיין, ולוקח אותה למחוזות חדשים. האם "טרולי הקופסאות / הארגזים" יצליח במקום בו "פאראנורמן" נכשל ויכבוש את לב הצופים? רק הזמן יגיד. בינתיים, הקדימון החדש מגניב ומשובב-נפש להפליא.

טרולי הקופסאות יגיע לאקרנים ב: 26.09.2014

אגב, גם הקדימון השני שיצא לסרט, אשר מעניק הצצה מיוחדת במינה אל תהליך הפקת הסרט, פשוט מגניב ברמות אחרות ויגרום לכם לרצות את כל הפיגורינות, עכ-שיו!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.