קדימון מצופה מאוד

נובמבר 15, 2011

טריילר להוביט - חדשות מהסרטים - הספרייה הפנטסטית

הציפייה לסרטי ההוביט גואה ועולה. אין ספק שיומני ההפקה עוזרים להעביר את הזמן, אבל מה שהחובבים באמת מחכים לו (מלבד הסרטים עצמם, כמובן) זהו הקדימון. ספרנכם הנאמן זוכר עדיין את ההתרגשות שחש כאשר הקדימון של שר-הטבעות פורסם סוף כל סוף ברשת, כשנה לפני שהסרט הראשון עלה לאקרנים.

אם גם אתם התחלתם לתהות מתי כבר יהיה קדימון, לאתר IGN התשובה. נציגי האתר שוחחו עם אנדי סירקיס, המגלם את דמותו של גולום וגם מחליף את מקומו של גיירמו דל טורו בתפקיד הבמאי השני, לצידו של סר פיטר ג'קסון. במהלך הריאיון נשאל השחקן/בימאי לגבי הקדימון ותשובתו? "למעשה, יהיה קדימון די בקרוב. בסביבות חג-המולד" אני מאמין.

הסרטים המועמדים להצגת הקדימון המבוקש, הם שרלוק הולמס: משחק הצללים והרפתקאות טינטין. אחרי הכול, האחרון הופק על ידי ג'קסון לצד שפילברג, וגם בו משחק סירקיס, אשר הפך מאז שר-הטבעות לנסיך המושן קפצ'ר. בינינו, זה לא ממש משנה איזה סרט זה יהיה, כי בעידן האינטרנט, סביר להניח כי לא תעבור שעה ארוכה מרגע הפרסום, עד שהסרטון יופץ לכל דכפין ברחבי הרשת.

הידיעה באתר IGN

אז, לאיזה קדימון את/ה הכי מחכה?

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.