מתים על האלווין

אוקטובר 31, 2010

מתים על האלווין - הספרייה הפנטסטית
האלווין, או ליל כל הקדושים, אומנם אינו נחגג בארץ, אך הוא מציע שפע של תכנים פנטסטיים משובחים, המהווים אטרקציה לכל מי שנמשך לצד האפל יותר של עולם הפנטסיה. האלווין הוא הזדמנות נפלאה לבקר מחדש, או להכיר יצירות ספרותיות גותיות מצמררות, כגון: דרקולה של בראם סטוקר, פרנקינשטיין של מרי שלי, דר' ג'ייקיל ומיסטר הייד של ר.ל. סטיבנסון, פנטום האופרה של גסטון לרו ועוד רבים וטובים אשר העניקו לחג הזה את פניו המודרניות. יצירות נוספות המתאימות הן יצירותיו של אגר אלן פו, ה.פ. לאבקראפט ועוד רבים אחרים (ניתן לפנות אליי לקבלת המלצות נוספות).

לקראת האלווין בציר 2010 נצפית ירידה מסוימת במעמדם של הערפדים, אשר שלטו בחג ביד רמה מזה שנים רבות. את מקומם תופסים מי שעד כה היו הילדים הרעים והזנוחים של עולם הרוע עצמו – הזומבים. במסגרת מגמה זו, הולכת לעלות ב-13 לנובמבר סדרת זומבים חדשה מבית FOX ו-AMC. הסדרה נקראת בשם הקלאסי The Walking Dead – המתים המהלכים. מאחורי הסדרה עומד פרנק דרבונט, האיש אשר היה אחראי על הפקת חומות של תקווה, גרין מייל והערפל (אותו כתב עם סטיבן קינג) וגייל אן הרד, אשר בחגורתה להיטים כגון שליחות קטלנית, הנוסע השמיני וארמגדון. הסדרה מבוססת על הרומן הגרפי המצליח באותו השם, פרי עטו של רוברט קירקמן. נשמע מבטיח.

פרטים נוספים על הקומיקס ועל הסדרה תוכלו למצוא כאן.

The Walking Dead - הספרייה הפנטסטית

אם נדבקתם גם אתם בקדחת הזומבים ואתם חוששים מהשתלטות המתים-חיים על עולמנו, אתם מוזמנים לקינוח להצטרף למאבק, או פשוט לעקוב אחר התפשטות הנגע האפל באמצעות אתר זה המדווח על תצפיות זומבים.

יודעים על דברים נוספים שיכולים להיות מדליקים לקראת האלווין? שלחו אליי בתגובה לרשומה זו או
לכתוב אל ספרן הלילה.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.