The Walking Dead – המתים המהלכים – סדרת זומבים חדשה

נובמבר 2, 2010

The Walking Dead - הספרייה הפנטסטית

סדרה למות עליה – The Walking Dead

ב-13 לנובמבר צפויה לעלות לשידור בכורה בארה"ב סדרת טלוויזיה חדשה מבית FOX ו-AMC המבקשת לעשות צדק לאחד היצורים הפחות פופולאריים של עולם האל-מתים – הזומבים. שם הסדרה, באופן לא מפתיע במיוחד, הוא The Walking Dead – המתים המהלכים. הסדרה מבוססת על סדרת חוברות הקומיקס המצליחה, פרי עטו של רוברט קירקמן. הקומיקס יצא לאור בחברת IMAGE COMICS בשנת 2003, התקבל באהדה רבה ואף זכה בפרס אייזנר לשנת 2010, פרס נחשב מאוד בתעשיית הקומיקס.

הסדרה מגוללת את סיפורו של ריק גריימס, שוטר מעיירה קטנה ונידחת בארה"ב, אשר נורה במהלך קרב יריות ואיבד את הכרתו. כאשר הוא מתעורר, מגלה גריימס כי העולם סביבו חווה תפנית לא סימפטית, וכעת הוא שורץ זומבים. גריימס יוצא למסע הישרדות, על מנת לחבור אל משפחתו ואל קבוצת שורדים אשר הצליחו לשרוד את האפוקליפסה ולנסות לשוב ולחיות חיים נורמליים ככל הניתן.

מאחורי סדרת הטלוויזיה עומד פרנק דרבונט, אשר היה אחראי על הפקת שוברי קופות כגון חומות של תקווה, גרין מייל והערפל (אותו כתב עם סטיבן קינג) וגייל אן הרד, אשר בחגורתה להיטים כגון שליחות קטלנית, הנוסע השמיני וארמגדון. בתוכניתו, הודיע גיא פינס כי הסדרה נרכשה ותוקרן גם בארץ.

לפרטים נוספים על סדרת הטלוויזיה, קראו את הכתבה ב-Ynet ובקרו באתר הבית של הסדרה: The Walking Dead.

לפרטים נוספים על סדרת חוברות הקומיקס בקרו באתר הבית של The Walking Dead Comic Book.

The Walking Dead Comic Book

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.