הנסיכה הקסומה – טעימת קריאה

אוגוסט 12, 2013

הנסיכה הקסומה - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

בואו לקבל טעימה בלעדית מתוך התרגום החדש של הקלסיקה האלמותית – "הנסיכה הקסומה", מאת ויליאם גולדמן

40 שנה חלפו מאז ראה אור, לראשונה, הספר "הנסיכה הקסומה". 26 שנה חלפו מאז יצא לאקרנים הסרט של רוב ריינר, שהפך את סיפור אהבתם של בּאטֶרקאפּ ונער החווה, וֶסטלי, לאייקון התרבותי שהוא כיום. לכבוד המאורע, הפיקה הוצאת כתר מהדורה חדשה  של היצירה האהובה, בתרגומה הרענן של איריס ברעם.

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

היה הייתה נערה יפה ושמה בּאטֶרקאפּ, אשר הייתה נסיכת חלומותיו של נער החווה וֶסטלי שעבד בחוות הוריה. בּאטֶרקאפּ מצדה נהגה לבטא את רגשותיה הכנים כלפיו בהוראות כגון: "נער חווה, תביא לי את זה, תביא לי את ההוא, עצלן שכמוך, רוץ מהר או שאספר לאבא שלי."
והוא ענה תמיד: "כל מה שתרצי."
יום אחד נסע וֶסטלי לארץ רחוקה, ואל החווה של בּאטֶרקאפּ הגיע הנסיך הַמפֶּרדינק והחליט לשאת אותה לאישה. אלא שבּאטֶרקאפּ נחטפה בידי שלושה טיפוסים משונים מאוד: הסייף הנוקם איניגוֹ מוֹנטוֹיָה, פֶזיק הענק הטורקי, וּוִיזיני הסיציליאני, שהגיונו המושלם נאבק ללא הרף בשכלו החריף.
מדוע נחטפה? ומדוע רודף השודד הנורא רוֹבֶּרטס אחרי חוטפיה? וכיצד ישיב אותה אליו הַמפֶּרדינק השפל? והאם אהבת אמת סופה לנצח?
ויליאם גולדמן כתב סיפור אהבה והרפתקה נצחי ומנצח. הסרט שנעשה על פיו היה לאחד האהובים והמצוטטים בכל הזמנים.
"הנסיכה הקסומה" מובא כאן בתרגום חדש ורענן של איריס ברעם. לספר מצורפות שלל הקדמות שכתב גולדמן, ואף פרק המשך חדש ומרגש ("התינוקת של באטרקאפ"), וכל מי שחייו יקרים לו לא ידלג על מילה.
היכונו למות מצחוק והנאה.

 

רוצים לקבל טעימה מן המהדורה החדשה? כל מה שתרצו…

אפילו טעימה בלעדית של ההקדמה שנכתבה על ידי גולדמן לכבוד מהדורת חצי היובל, וכן טעימה מתוך הפרק הראשון.

קריאה נעימה!

* * *

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.