קדימון לאברהם לינקולן: צייד הערפדים

פברואר 15, 2012

אברהם לינקולן צייד הערפדים טריילר - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

לפני כחודשיים סיפרתי לכם על הקריירה הסודית של אברהם לינקולן כצייד ערפדים. עכשיו מגיע הקדימון.

לצד שיטפון הסרטים המבוססים על מעשיות ואגדות, ישנה מגמה נוספת, יותר עדינה, של ספרות וסרטי ערפדים כאשר מיזם "דמדומים" הוא רק דוגמה אחת שלה. אף על פי שחובבי ערפדים ימחו על קיבוץ תפיסות כה שונות של האל-מתים הללו ביחד, מבחינת מנוע הכסף של הוליווד זה לא ממש משנה. אם אגדות הולכות עכשיו, יצאו סרטי אגדות מכל סוג ובהתאם לכל טעם. אם סרטי ערפדים הולכים עכשיו, יצאו סרטי ערפדים בהתאם.

לפני כחודשיים דיווחתי לכם על הפקת סרט ערפדים חדש, אברהם לינקולן: צייד הערפדים. כפי שצוין בידיעה מדצמבר, הסרט מבוסס על ספרו הסטירי של סת' גראהם סמית', סופר אשר ידוע בעיבודיו האפלים וההומוריסטיים לסיפורים ידועים, ביניהם: גאווה, דעות קדומות וזומבים, על תבונה ורגישות ומפלצות ים ועוד. כעת, שוחרר לאינטרנט קדימון לסרט הערפדים. האם הסרט יצליח להעביר אל המסך הגדול את ההומור השחור של סמית', אשר הפך את ספריו למצליחים? לפי הקדימון, כנראה שהתשובה היא – לא. מצד שני, זהו רק הקדימון הראשון ויש להפקה עוד חודשים לבנות את הציפייה הנכונה בקרב הקהל.

אז מה דעתכן/ם? האם הנשיא הנבחר ה-16 של ארה"ב יזכה בבחירת הקהל גם כצייד ערפדים?

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.