קוסמים ליום אחד: הפרח המכושף

יולי 20, 2018

קוסמים ליום אחד: הפרח המכושף - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

הרבה לפני שהארי פוטר גילה את הקווידיץ', מרי גילתה את פרח המכשפות ואת כישורי התעופה על מטאטא. 'קוסמים ליום אחד: הפרח המכושף' בדרך למסכים!

לפני בדיוק שנה, סיפרנו לכם על סרט אנימציה חדש, 'מרי ופרח המכשפות' (Mary and The Witch's Flower), מבית סטודיו פונוק – מיורשי דרכו של סטודיו ג'יבלי של הייאו מיאזאקי. אם לפני שנה לא ידענו עדיין אם יזכה להקרנה מסחרית בישראל, היום אנחנו יודעים להגיד שכן ומתי, ושהוא ייקרא 'קוסמים ליום אחד: הפרח המכושף'.

כפי שציינו גם לפני שנה, הסרט מבוסס על ספרה הקלאסי של סופרת הילדים הבריטית, מרי סטיוארט (1916-2014), 'המטאטא הקטן'. זה האחרון ראה אור לראשונה ב-1971, והפך זה מכבר לספר ילדים קלאסי, אם כי לא בישראל. כעת, משהסרט צפוי להגיע לישראל בסוף החודש (יולי 2018), תוכלו לראות אותו גם אתם על המסך הגדול, בדיוק בזמן לחופשת הקיץ.

 

תקציר העלילה

חשבתם שאתם יודעים הכול על קוסמים ועל מכשפות? בית ספר כזה עוד לא ראיתם!

כאשר מרי, ילדה ג'ינג'ית שובבה וטובת-לב והשכן שלה פיטר, שתמיד מתנדב לעזור, מחפשים אחר חתול שהלך לאיבוד – הם מגלים לגמרי במקרה בית ספר לקוסמים מסתורי ומיוחד… השניים יוצאים להרפתקה מלאת אקשן, פנטזיה, צבע, הומור ודמיון.

"קוסמים ליום אחד" הוא סרט אנימציה מרתק ומרגש בסגנון הייחודי של סטודיו ג'יבלי ("המסע המופלא", "הטירה הנעה", "פוניו על הצוק ליד הים"). סרט שייקח את הילדים והמבוגרים כאחד למסע סוחף, עשיר ומלא קסם.

 

בקרו באתר הרשמי של הסרט (יפנית ואנגלית)

 

הסרט יגיע לאקרנים ב-26.07.2018

קוסמים ליום אחד: הפרח המכושף (Mary and The Witch's Flower)

סטודיו פונוק (Studio Ponoc)

בימוי: הירומסה יונביאשי (Hiromasa Yonebayashi)

תסריט: ריקו סקגוצ'י והירומסה יונביישי (Riko Sakaguchi and Hiromasa Yonebayashi)

פסקול: תקטסוגו מורמטסו (Takatsugu Muramatsu)

הפקה: יושיאקי נישימורה (Yoshiaki Nishimura)

יפן (2017)

102 דקות

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.