הקסם של ג'ינקס / סייג' בלקווד

מרץ 17, 2017

הקסם של ג'ינקס - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטיתיצא בהוצאת טל-מאי: "הקסם של ג'ינקס" – ספר ההמשך ל"ג'ינקס", ספרה של סייג' בלקווד

הקסם של ג'ינקס - סייג' בלקווד - הספרייה הפנטסטית
כריכת הספר: הקסם של ג'ינקס, סייג' בלקווד

מסתבר שעם האביב לא רק מזג האוויר מתחמם, אלא גם שוק הספרים, ובמיוחד עבור ספרי המשך. רק אתמול דיווחנו על יציאתו של הספר השני בטרילוגיית הגרישה של לי ברדוגו, לאחר הפוגה של שלוש שנים. כעת, אנחנו יותר משמחים להודיע על שובה של סדרת ספרי פנטזיה נוספת, עם יציאתו של "הקסם של ג'ינקס", הספר השני בטרילוגיה של סייג' בלקווד. גם ג'ינקס המתין שלוש שנים כדי להמשיך את סיפורו, אבל אנחנו מאמינים שההמתנה תשתלם. כעת, נותר רק הספר השלישי והמסכם – האש של ג'ינקס, אשר ראה אור בחו"ל ב-2015.

 

שתי אנקדוטות שעשויות לעניין אתכם:

  1. ב-2013, "ג'ינקס", כך מסתבר, היה בין הרכישות של נשיא ארה"ב לשעבר, ברק אובמה, לקראת חג ההודיה.
  2. אם אהבתם ג'ינקס ואינכם מתקשים בקריאה באנגלית, ודאי תשמחו לגלות כי בעוד ארבעה ימים בדיוק, ב-21 למרץ 2017, צפוי לצאת ספרה החדש של בלקווד – Miss Ellicott's School for the Magically Minded.

 

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

ידע הוא כוח

ג'ינקס יודע שביכולתו לחולל קסמים. אבל הוא אינו יודע מדוע איש זאב עם מחברת עוקב אחריו, ולמה השדונים סבורים שהוא ואדון העצמות הנורא קשורים באיזשהו אופן.

החיפוש של ג'ינקס אחר תשובות מביא אותו למדבר סמרה. שם, לפי דבריו של המכשף סיימון, הוא עשוי למצוא את הקסם העתיק שנדרש כדי להביס את אדון העצמות וכדי לאחד את תושבי האורוואלד. אבל ג'ינקס נקלע למזימה עתיקה שמסכנת את האורוואלד עוד יותר.

בספר ההמשך לג'ינקס, הגיבור הנועז של סייג' בלקווד נקרא להציל את האורוואלד. ככל שהוא לומד יותר, כך מתבהר לו שהמשימה הזאת תדרוש יותר מכוח קסם של שוליית מכשף, ובמהרה הוא יצטרך לקרוא לאורוואלד כולו לעזרה – מכשפות, אנשי זאב, מכשפים ועצים.

ג'ינקס היה רב מכר בעולם ובישראל, ונבחר למצעד הספרים של משרד החינוך.

 

בקרו באתר הבית של סייג' בלקווד

 

הקסם של ג'ינקס
מאת: סייג' בלקווד
תרגום מאנגלית: מאירה פירון
הוצאה: טל-מאי ומשכל (מרץ 2017)
מספר עמודים: 376

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.