פוטרמור הושק בעיצוב חדש

אוקטובר 4, 2015

פוטרמור - ג'יי.קיי. רולינג - הספרייה הפטסטית
קרדיט תמונה: יח"צ pottermore.com

פוטרמור הושק מחדש בתור לבו הדיגיטלי של עולם הקוסמים, עם כתבים חדשים מאמת ג'יי.קיי. רולינג לגבי מקורותיה של משפחת פוטר

באתר pottermore.com נחשף ב-22 לספטמבר האתר המחודש ואת תפקידו בתור הלב הדיגיטלי של עולם הקוסמים אותו הגתה סופרת הפנטסיה הפופולרית, ג'יי.קיי, רולינג. במסגרת העיצוב המחודש נוספו גם קטעי כתיבה חדשים ואקסקלוסיביים, יישומים נוספים וחדשות.כתביה החדשים של רולינג מוספים להיות ליבו של האתר המציע גם מאמר שלא נראה מעולם, פרי עטה של המחברת, החושף את ההיסטוריה של שושלת פוטר משורשיה המפוארים ועד למאה ה-20.

החומר החדש אותו כתבה רולינג שופך אור חדש ולא צפוי על מקור שם המשפחה, פוטר, וצולל אל נבכי שורשיו המשפחתיים של הארי, מספיר כיצד סבו הגדיל משמעותית את נכסי המשפחה וכיצד גלימת ההיעלמות הפכה לירושה משפחתית.

לאחר שעבר לאחרונה את העיצוב מחדש, pottermore.com מציע כעת יותר תוכן מאי פעם, והוא גם מעוצב לשימוש בצורה שונה לחלוטין מן האתר המקורי, אשר הושק ב-2012. האתר החדש כולל תכונות משעשעות, הערות של רולינג ומאמרים על סדרת הארי פוטר ועל עולם הקסם המורחב. עיצובו המחודש המותאם למובייל עוזר למשתמשים גם לחלוק את חוויותיהם על הדרך.

לראשונה אי פעם, יהיו גם עדכונים ותכונות חדשות על ידי דובר פוטרמור, עיתונאי שתפקידו לדווח על כל החידושים האחרונים בעולם הקסם. בחודשים הבאים, דובר פוטרמור ידווח על הסרט החדש הצפוי להגיע מן האחים וורנר, חיות הפלא והיכן למצוא אותן, המבוסס על תסריט מקורי של רולינג, וכן על המחזה, הארי פוטר והילד המקולל, סיפור חדש מאת ג'יי. קיי. רולינג, ג'ק ת'ורן וג'ון טיפני, שנכתב על ידי ג'ק ת'ורן, ואשר צפוי לעלות לבמה בלונדון ב-2016.

סוזן ל. יורביקס, מנהלת בכירה בפוטרמור אמרה כי:

ג'יי.קיי. רולינג ממשיך להרחיב את היקום הקסום שלה, וכפי שעולם הקוסמים מתרחב, כך גם פוטרמור. הסיפור המרתק של משפחת פוטר, שנכתב על ידי הסופרת עצמה, יסחף את כל מי שמתעניין בעולם הזה ומרה בדיוק עד כמה כתיבתה של רולינג נותרה בלב האתר החדש שלנו. משתמשים ימצאו שכל אזורי האתר יותר נגישים, בזכות ביטול הדרישה לרישום, כמו גם עיצובים ריספונסיביים לחוויית צפייה אופטימלית במגוון רחב של מכשירים. היעד הדיגיטלי החדש שלנו נתפר במיוחד כדי לפתוח ולגרות את הדמיון יותר מאי פעם".

הגרסה החדשה של פוטרמור היא באנגלית בלבד ומהווה פלטפורמה גמישה ומתפתחת לעולם הקוסמים. ספרי הארי פוטר הדיגיטליים והגרסה הדיגיטלית של ספרי השמע זמינים עדיין לרכישה בשלל שפות דרך חנות פוטרמור בכתובת: https://shop.pottermore.com/

 

אודות פוטרמור

פוטרמור היא חברת בידור דיגיטלי, חדשות וסחר מקוון, אותה הקימה רולינג בהשראת ספרי הארי פוטר ועולם הקוסמים המורחב. מאז השקתו ב-2012 שימש האתר גם בתור המוציא לאור הבינלאומי של הגרסאות הדיגיטליות של הספרים וספרי השמע בסדרה. בתור ליבו של עולם הקוסמים של רולינג, פוטרמור מוקדש לשחרור כוחו של הדמיון. הוא מציע חדשות, יישומים ומאמרים, כמו גם חומרים חדשים שלא שוחררו מעולם, פרי עטה של המחברת.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.