ספר הג'ונגל 2016 The Jungle Book

ספטמבר 15, 2015

ספר הגונגל - סרטי דיסני - הספרייה הפנטסטית

לפני מספר שעות שחררו דיסני את הטריילר הראשון והמרהיב של העיבוד החי של ספר הג'ונגל

לפני שעות ספורות שחררו דיסני את הטיזר טריילר הראשון של "ספר הג'ונגל" – עיבוד הלייב אקשן החדש לסרט האנימציה הקלסי מ-1967. סרט זה נוצר כחלק ממהלך גורף של אולפני העכבר להביא את הקלסיקות האהובות שלהם מן העולם המיוצר לצילום חי. בטריילר ניתן לראות אפקטים מרשימים למדיי של אנימציה ממוחשבת, המעניקה סגנון ריאליסטי לדמויות המצוירות עליהן גדלנו.

למי שלא מזהה, הקול המלווה את הטריילר הוא קולה של סקרלט ג'והנסון, המדברת אל הילד מוגלי (ניל סת'י). שמות מוכרים נוספים המעורבים במיזם המרשים כוללים את: כריסטופר ווקן (המלך לואי), ביל מוריי (באלו) ובן קינגסלי בתור בגירה. כעת רק ניתן לצפות שנזכה גם להקרנות למבוגרים באנגלית, כדי שנוכל ליהנות מכל אלה, ולא רק לדיבוב לעברית בשביל הילדים.

 

תקציר הסרט:

הסרט "ספר הג'ונגל" מבוים על ידי ג'ון פבריו (איירון-מן), מבוסס על סיפוריו האל-מותיים של רודיארד קיפלינג ושואב את השראתו מסרט האנימציה הקלסי של דיסני. הסרט הוא הרפתקה אפית חדשה לחלוטין בלייב אקשן ומגולל את סיפורו של מוגלי, גור-אנוש אשר גודל על ידי משפחת זאבים. אבל מוגלי מגלה שהוא כבר לא רצוי בג'ונגל כאשר הטיגריס הנורא שיר קאן, הנושא את צלקות האדם, מבטיח לחסל את מה שהוא רואה כאיום.

 

ספר הג'ונגל צפוי לפרוץ לאקרנים בשאגה ב-16 לאפריל, 2016

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.