שודדי הקאריביים 5: המתים אינם מדברים

פברואר 20, 2015

שודדי הקאריביים: המתים אינם מדברים - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

קפטן ג'ק ספרו יחזור לשוט בסרט החמישי בסדרת "שודדי הקאריביים" באדיבות אולפני דיסני וג'רי ברוקהיימר, והפעם – המתים אינם מדברים

ארבע שנים חלפו מאז הסרט האחרון של "שודדי הקאריביים" – "זרמים זרים" (2011). התגעגעתם? אמנם תחלופנה עוד כשנתיים עד למועד הבכורה המתוכנן ל-2017, אבל הסרט הסרט הבא, החמישי במספר, כבר יצא לדרך וייקרא "שודדי הקאריביים: המתים אינם מדברים" (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales).

אפשר להגיד הרבה דברים רעים על מה שנהיה ממיזם הסרטים של "שודדי הקאריביים" (שלא לומר – המון דברים רעים). אבל שלושה דברים אי אפשר לקחת מהם: הם מאוד יפים ויזואלית, המוסיקה של האנס זימר והכנסות של קרוב ל-4 מיליארד דולר, שהשיבו את האטרקציה הנושנה מדיסנילנד אל מפת האוצר של דיסני.

באופן זה עולה כי אנו יכולים לצפות כבר לשני סרטים המבוססים על מתקנים בדיסנילנד, לאור ההתפתחויות במיזם "ארץ המחר", בכיכובו של ג'ורג' קלוני, שאמור להגיע לאקרנים במאי השנה.

 

עלילת הסרט

ג'וני דפ ישוב אל תפקידו האייקוני של קפטן ג'ק ספרו, אשר עברו שוב חוזר לרדוף אותו, כאשר אויבו הוותיק, קפטן סאלאזר (חביאר בארדם), נמלט ממשולש השטן, והוא נחוש בדעתו להרוג כל פיראט ששט על הימים. תקוותו היחידה של ספרו היא במציאת הקלשון האגדי של פוסידון, חפץ רב עצמה המעניק למחזיק בו שליטה מוחלטת על הים.

אל הסרט ישובו חברים מוכרים, כגון ג'פרי ראש בתור ברברוסה, קווין ר. מק'נאלי וסטיבן גרהאם, וכן יוצגו לקאסט שחקנים חדשים. מי שלא ישובו גם הפעם, הם קיירה נייטלי ואורלנדו בלום. התסריט נכתב על ידי ג'ף נת'נסון (תפוס אותי אם תוכל ו-אינדיאנה ג'ונס וגולגולת הקריסטל).

 

שודדי הקאריביים: המתים אינם מדברים

בכורה עולמית: יולי 2017

בכורה בארץ: נו, יש עוד המון זמן לזה

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.