פייבלהייבן: עלייתו של כוכב הערב

ספטמבר 30, 2013

פייבלהייבן: עלייתו של כוכב הערב - ברנדון מול - הספרייה הפנטסטית

ראה אור הספר שני בסדרה רבת המכר של הניו יורק טיימס, "פייבלהייבן", מאת ברנדון מול

בינואר, השנה, הכרנו לכם את שמורת פייבלהייבן, אשר עומדת במרכזה של סדרת הפנטסיה מאת ברנדון מול. כעת, פחות משנה לאחר שראה אור הספר הראשון בסדרה, יצא הספר השני, "עלייתו של כוכב הערב". סדרת פייבלהייבן זכתה להצלחה לא מבוטלת באנגלית, כיכבה ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס והסתיימה לאחר חמישה ספרים. לכן, אם אהבתם את הספר הראשון ותאהבו את השני, תשמחו לדעת שמחכים לכם עוד שלושה.

דיבורים על סרט

לאחר מספר כישלונות צורבים, הוליווד לא מיהרה להרים את הכפפה בכל הנוגע להפקת סרט על הסדרה. יחד עם זאת, לחץ ממעריצי הספרים ברחבי העולם, כמו גם רצון של הסופר, ברנדון מול, הובילו לכך שסרט כזה אכן נמצא בתכנון. חברת Schaffer Studios, חברת אפקטים שעבדה על איירונמן 2, סרטי באטמן הקודמים, ספיד, מת לחיות וסרטים נוספים החליטה להקים חברת הפקות עצמאית, ובעלי החברה חבר אל ברנדון מול לטובת קידום הפרויקט.

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

לכוח הזדוני והמסוכן ביותר יש סבלנות ותחכום שאין להם קץ.

היזהרו: הוא עולה.

בסוף שנת הלימודים ממהרים קנדרה ואחיה סת לחזור לפייבלהייבן, שמורת יצורי האגדות והקסם. סבא הזמין שלושה מומחים: אשף שיקויים, אספן של פריטים קסומים וציידת של בעלי חיים מיוחדים לסייע בהגנת השמורה מפני חוג כוכב הערב, ארגון עתיק יומין הנחוש בדעתו לגנוב חפץ קסם חבוי שעוצמתו אדירה. הזמן הולך ואוזל. אם ייפול חפץ הקסם לידיים הלא נכונות יביא הדבר לחורבנן של שמורות נוספות ואולי גם לקץ העולם.

ביקורת על פייבלהייבן – הספר הראשון בסדרה.

האתר הרשמי של ברנדון מול (באנגלית)

האתר הרשמי של פייבלהייבן (באנגלית)

עלייתו של כוכב הערב – סדרת פייבלהייבן

ברנדון מול

מאנגלית: יונתן בר

הוצאת אופוס (2013)

400 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.