תחרות החלומות – הסנדמן

יולי 28, 2013

הסנדמן - ניל גיימן - הספרייה הפנטסטית

 

"הסנדמן" של ניל גיימן יצא בעברית, ואנחנו מזמינים אתכם לחלוק אתנו חלומות ולזכות בעותק מתנה!

1916. רב המג רודריק ברג'ס לוכד את מורפיאוס, הוא הסנדמן – מלך החזיונות הליליים. מאותו רגע, איש אינו שולט עוד בממלכת החלום. דמיון ומציאות מתערבבים זה בזה, והגבולות ביניהם מיטשטשים. שבעים שנה מאוחר יותר מצליח מורפיאוס להשתחרר מכלאו. כעת הוא מבקש להשיב לעצמו את כליו הקסומים ואת ממלכתו, אולם לשם כך עליו לגבור על תשוקותיהם של בני האדם, לבקר בגיהינום ולהתעמת עם לוציפר ושדיו. האם יצליח? ואיך היעדרותו הממושכת משפיעה על תת-המודע של בני האדם?

"סנדמן", הלוא הוא איש-החול, הוא קומיקס אשר כתב סופר הפנטסיה, ניל גיימן. מאז צאתו, הפך "הסנדמן" לאחת היצירות הפופולריות והמהפכניות בז'אנר הפנטסיה. כעת, הוא יוצא לראשונה בעברית, בהוצאת כנרת זמורה-ביתן, ולכבוד השקתו, אנחנו שמחים להזמין אתכם לתחרות מארץ החלומות – ומכיוון שחלומות אי אפשר למדוד בלייקים, הדרך לזכות היא פשוטה:

ספרו לנו חלום!

בלי איסוף לייקים, בלי דרישת שיירים – שלושת המשתתפים והמשתתפות שיספרו לנו בתגובות למטה על החלום הכי מדהים/ מוזר ומיוחד/ שהכי השפיע עליהם, עד יום חמישי (01.08), יזכו בעותק של "הסנדמן – אקדמות ונעימות ליליות". הרומן הגרפי שפותח את סדרת הקומיקס האלמותית.

 

כיצד להשתתף:

  1. אם לא הצטרפתם אלינו עד היום – עשו לייק לעמוד הספרייה בפייסבוק
  2. בחרו חלום אחד – מדהים /מיוחד / בעל השפעה / יקר ללבכם.
  3. ספרו לנו עליו בתגובות למטה, עד יום חמישי ה-01/08 (כולל).
  4. וזהו! שלושת המשתתפים והמשתתפות עם החלום הכי מגניב יזכו!

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.