מרתון ברטון

ינואר 6, 2013


טים ברטון - אירועי פנטזיה 2013 - הספרייה הפנטסטית
אגודה למדע בדיוני ולפנטסיה מזמינה אתכם ליום הקרנות המוקדש לאחד מגדולי במאי הפנטסיה – טים ברטון.

לאחר המרתון הראשון שהוקדש ליוצר ג'וש ווידון, אגודה למדע בדיוני ולפנטסיה שבה עם יום הקרנות חדש ונוצץ. הפעם יוקדש היום ליוצר שהביא לנו את "המספרים של אדוארד", "הסיוט שלפני חג המולד", "חתונת רפאים" ועוד סרטים רבים וטובים. הפעם, תכנית ההקרנות מתאימה לכל גיל, וכוללת שני סרטי אנימציה שיראו לכם שניתן לעשות כיף חיים גם אחרי המוות.

"חתונת הרפאים"

נצלול לעולמו של טים ברטון עם הסרט "חתונת הרפאים", שמספר על ויקטור (קולו של ג'וני דפ), בחור צעיר שמתגלגל אל עולם המתים ומוצא עצמו מאורס לכלת רפאים, בעוד כלתו האמתית מחכה לו בעולם החיים. אולם כפי שוויקטור מגלה, עולם המתים דווקא יכול להיות ססגוני ויותר מלא חיים מעולמם של האנשים עם הדופק.

הרצאה

בתום הסרט, נצפה בהרצאה קצרה שתסקור את פעילותו הקולנועית הענפה של טים ברטון – שידע עליות ומורדות לאורך הקריירה הארוכה שלו.

"פרנקנוויני"

לבסוף, ניהנה מהקרנה מיוחדת של "פרנקנוויני" – סרט אנימציה קומי, אשר שואב את השראתו מיצירתה הקלאסית של מרי שלי, "פרנקנשטיין". הסרט מגולל את סיפור חברותם האמיצה של הכלב ספארקי ובעליו, ילד בשם ויקטור. כאשר ספארקי נפגע על ידי מכונית, ויקטור מחליט להחזירו לחיים. אבל כידוע, הדרך לגיהינום רצופה בכוונות טובות והצרות לא מאחרות לבוא.

הפרטים

מתי: יום ו', 25/01/2013, בין השעות 10:00 – 14:00.

איפה: קולנוע לב – דיזנגוף סנטר , תל אביב

כמה: מחיר הכרטיס לפעילות כולה: 70 ₪ לאורחים, 60 ₪ לחברי אגודה בהצגת כרטיס חבר בתוקף (מומלץ בחום להזמין כרטיסים מראש).

אין הפסקה במהלך הסרט. המקומות אינם מסומנים. לבירורים הנכם מוזמנים לפנות למייל: cinema@sf-f.org.il

 לפרטים נוספים

האירוע בפייסבוק

אתר מערכת ההזמנות

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.