הבוגד – הסודות של ניקולס פלמל בן האלמוות

דצמבר 21, 2012

הבוגד - ניקולס פלמל בן האלמוות - הספרייה הפנטסטית

ראה אור "הבוגד" הספר ה-5 בסדרת "הסודות של ניקולס פלמל בן האלמוות", מאת מייקל סקוט

סדרת הספרים "הסודות של ניקולס פלמל בן האלמוות", מאת מייקל סקוט, אמנם לא זכתה לתהודה רבה כמו "הארי פוטר", "פרסי ג'קסון" וסדרות פנטסיה אחרות לילדים ולנוער, אולם כן מצאה לעצמה קהל חובבים ואף נבחרה על ידי "הניו יורק טיימס" כאחת מסדרות הנוער הטובות ביותר. לפני כשבועיים ראה אור "הבוגד", הספר החמישי בסדרה אחרי "האלכימאי", "הקוסם", "אשת הכשפים" ו"הידעוני".

מייקל סקוט, הוא סופר אירי, עם רקורד מרשים של כמאה ספרים למבוגרים ולבני נוער, אך לפחות ברחבי העולם, הייתה זו סדרת "הסודות של ניקולס פלמל בן האלמוות" אשר הביאה לו את הפרסום. ספרי הסדרה תורגמו ליותר מ-37 מדינות וזכויות ההסרטה שלה נמכרו לטלוויזיה. אין זה פלא, כיוון שהסדרה מציעה שילוב מוכר בין מיתולוגיה, היסטוריה ופנטסיה לצד אקשן קצבי ותפניות עלילתיות.

 תקציר העלילה

התאומים סופי וג'וש ממשיכים במסע ההרפתקאות שלהם בחיפוש אחר הספר הנדיר של האלכימאי ניקולס פְלַמֶל ואשתו, שנגנב ומכיל את הכשפים העתיקים ביותר בעולם. רק הם יכולים להציל אותו.

ניקולס פלמל, האלכימאי בן המאה הארבע-עשרה, ואשתו האהובה פֶּרֶנֶל, אשת הכשפים, עתידים למות במהרה. רק אם יוחזר להם ספר המסורה, המכיל את כל סודות היקום, הם יינצלו. אולם התאומים, סופי וג'וש, מפוצלים. סופי מנסה לשמור על ניקולס ופרנל, ג'וש הלך בעקבות ד"ר דִי ושותפתו וירג'יניה דר. סופי תעשה כל מאמץ כדי להציל את האלכימאי, את עצמה ואת אחיה הנתון במלכודת האימים של ד"ר די, אבל היא מוכרחה למצוא מישהו שילמד אותה את קסם האדמה. למרבה התדהמה, היא תמצא אותו במקום הכי לא צפוי (ואולי במקום צפוי לגמרי).

קראו את שני הפרקים הראשונים מתוך "הבוגד"

האתר הרשמי של מייקל סקוט

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.