Assassin's Creed למסך הגדול

יולי 11, 2012

אמנות המתנקש - מייקל פאסבנדר - הספרייה הפנטסטית

חברת משחקי הווידיאו Ubisoft,  תעבד את סדרת משחקי הווידיאו הפופולרית "Assassin's Creed" למסך הגדול

השחקן העולה, מייקל פסבנדר ("פרומתיאוס", "אקס-מן: מהתחלה", "ממזרים חסרי כבוד") יככב בתפקיד הראשי ויסייע בהפקת עיבוד קולנועי של סדרת משחקי הווידיאו הפופולרית, "אמונת המתנקש" (Assassin's Creed), לפי אתר Variety.

לדברי ז'אן ג'וליין בארונט, מנכ"ל חטיבת הסרטים החדשה של Ubisoft, "מיייקל פסבנדר היה הבחירה הראשונה שלנו". חברת משחקי הווידיאו נכנסה לענף הקולנוע בעקבות העיבוד של דיסני לסדרת משחקי המחשב "הנסיך הפרסי" ב-2010. "הנסיך הפרסי: חולות הזמן" אמנם נכשל בקופות, אולם חברת המשחקים נחושה בדעתה לנסות שוב את מזלה. על ידי שליטה על הליהוק, בחירת התסריטאים והבימאי לפני שיפנו שוב לאולפנים, Ubisoft מקווה לשמור על החירות היצירתית שתאפשר לה להצליח הפעם.

למי שלא מכיר את סדרת המשחקים, עלילתם מתחילה במאה ה-21, כאשר אדם בשם דזמונד מילס נחטף על ידי חברה המפתחת מתקן שביכולתו לשחזר את זיכרונותיהם של אבותיו של כל אדם. כאשר החברה מנסה את ההמצאה על מילס, צפים ועולים בו זיכרונותיו של אלטאיר איבן לא-אחאד, מתנקש בכיר בכת החשישיון, שחי בפלסטינה במאה ה-12. כאשר אחת ממשימות ההתנקשות של אלטאיר משתבשת, המתנקש מסתבך עם הכת אליה הוא משתייך, והוא נאלץ לצאת למסע במהלכו יהיה עליו לבצע מספר התנקשויות ומשימות, כדי להוכיח את עצמו ולהשיב את מעמדו.

דמות מרכזית נוספת במשחק, הוא אציו אודיטורה דה פירנצה, איטלקי בן המאה ה-15, ועוד אחד מאבותיו של מילס. גם אודיטורה הוא מתנקש מחונן, ואף הוא מפליא לנטרל את יריביו באמנות, וכל זאת תחת מעטה הברדס המזוהה עם המשחק.

בשלב זה, לא ידוע דבר על עלילת הסרט המתוכנן, או על האופן בו מתכננים Ubisoft להתאים אותו למשחק ולדמויות המרכזיות, אולם סביר להניח שישתדלו לשפר את הביצועים של הסרט הקודם. כיצד, אם בכלל, יוכלו לחבור לדיסני לצורך הפקת הסרט צפויה להיות שאלה בעייתית. מצד אחד, האופי האלים של המשחק לא הופך אותו לחומר מוצלח כסרט לכל המשפחה. מצד שני, אם ינסו להפוך אותו לסרט שלא דורש הגבלת גיל, הרי שיאלצו להתפשר רבות בנאמנות למקור, מה שעלול לגרום לחובבים להתמרמר ולהצביע ברגליים.

כך או אחרת, יש עוד זמן עד שהפרויקט יבשיל. הספרייה הפנטסטית תמשיך לעקוב אחר התפתחויות ולעדכן אתכם.

מתוך המשחק – "Assassin's Creed"

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.