מועדון הקריאה בפברואר 2012

ינואר 19, 2012

אלבש חצות ליל - טרי פראצ'ט - הספרייה הפנטסטית

מועדון הקריאה של האגודה למדע בדיוני ולפנטסיה יקיים בפברואר מפגשים בנושא הספר, זוכה פרס גפן – "אלבש חצות-ליל", מאת טרי פראצ'ט (קדמת עדן, 2011).

מן הכריכה האחורית
זה מתחיל בהתלחשויות.
ואז מישהו מרים אבן.
לבסוף מתחילה האש להשתולל.
כשהאספסוף פונה נגד המכשפות, החפים מפשע סובלים.

טיפני אייקין סיימה את הכשרתה וכעת היא המכשפה של הקירטון. הקסמים שהיא עושה אינם נוצצים ואינם מהנים: היא מביאה אוכל לעניים, גוזמת לזקנות את ציפורי הרגליים, משגיחה על תחרות גלגול הגבינות שלא תצא משליטה ובעיקר דואגת לחלשים שאינם יכולים לדאוג לעצמם.

אך מישהו – או משהו – מעורר פחד, מעודד מחשבות אפלות על מכשפות, וטיפני צריכה כעת להתמודד נגד כל האנשים שחשבה שהם חבריה. עליה למצוא את מקור התסיסה ולהיאבק ברשע – לפני שייקח את חייה. כי אם טיפני תיכשל, הקירטון כולו ייפול יחד עימה.
"אָיי, סוֹד וָסֶבֶר!"
אה, כמובן, ולא בלי עזרת חבריה הכחולים הקטנים, הנאק מאק פיגלים, ששומרים עליה בכל אשר תלך.

מועדון הקריאה בתל אביב יתקיים ביום חמישי, 23.2.12, בשעה 19:30 ב"למון גראס" (מסעדה אסייתית כשרה) ברחוב אבן גבירול 22. מנחה: ליאת שחר. פרטים נוספים על מפגש מועדון הקריאה בחודש פברואר ניתן למצוא כאן.

לצורך היערכות למספר המשתתפים, מומלץ להירשם מראש דרך הדוא"ל של מנחת המפגש. כמו כן, רצוי להביא למפגש עותק של הספר. הכניסה חופשית ואינה כרוכה בתשלום, בחברות באגודה, או בהגעה למפגשים נוספים.

המעוניינים להנחות מועדוני קריאה בכל רחבי הארץ מוזמנים לפנות בדוא"ל למרכזת הפרויקט, דפנה קירש.
להצטרפות לרשימת התפוצה של מועדון הקריאה, ניתן לפנות ל- isfsffbookclub@gmail.com.

האתר הרשמי של טרי פראצ'ט

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.