מועדון הקריאה בינואר 2012 – משחקי הרעב

ינואר 11, 2012

משחקי הרעב - סוזן קולינס - הספרייה הפנטסטית

האגודה למדע בדיוני ולפנטסיה תפתח את פעילות מועדון הקריאה השנה עם הספר, משחקי הרעב, של סוזן קולינס.

מועדון הקריאה של האגודה למדע בדיוני ולפנטסיה יפתח את שנת 2012 עם מפגשים בנושא הספר, זוכה פרס גפן לשנת 2011 בקטגוריית ספר המדע הבדיוני המתורגם – "משחקי הרעב", מאת סוזן קולינס (כנרת זמורה־ביתן, 2010).
פרטים על הספר באתר הוצאת כנרת, זמורה-ביתן
האתר הרשמי של סוזן קולינס.

מועדון הקריאה בתל־אביב יתקיים ביום חמישי, 19.1.12, בשעה 19:30 ב"למון גראס" (מסעדה אסייתית כשרה) ברחוב אבן גבירול 22. מנחה: דפנה קירש.

עדכון! מפגש נוסף בתל אביב: בעקבות ההיענות הגבוהה, נוסף עוד מפגש למועדון הקריאה בתל אביב, ביום רביעי, 18.1.12, בשעה 19:30 ב"למון גראס" (בקיצור, אותם פרטים כמו של יום חמישי, אבל ביום רביעי).

מועדון הקריאה בבאר־שבע יתקיים ביום שני, 23.1.12, בשעה 20:00, באוניברסיטת בן-גוריון, בניין 54, חדר 207 (חדר הסמינרים של בניין פיזיקה, סמוך למרכז הספורט ולגשר המוביל לתחנת הרכבת). מנחה: דפנה קירש.
לצורך היערכות למספר המשתתפים, מומלץ להירשם מראש דרך הדוא"ל של מנחת המפגש (dafna1485@walla.co.il). כמו כן, רצוי להביא למפגש עותק של הספר. הכניסה חופשית ואינה כרוכה בתשלום, בחברות באגודה, או בהגעה למפגשים נוספים.

המעוניינים להנחות מועדוני קריאה בכל רחבי הארץ מוזמנים לפנות בדוא"ל למרכזת הפרויקט, דפנה קירש.
להצטרפות לרשימת התפוצה של מועדון הקריאה, ניתן לפנות ל- isfsffbookclub@gmail.com.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.