ארץ האגדות – קסם המשאלה

יוני 1, 2013

קסם המשאלה - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

כריס קולפר, בוגר סדרת הטלוויזיה, Glee, מזמין אתכם למסע בארץ האגדות, בסדרת ספרי פנטסיה חדשה.

אל מועדון הספרים המציעים ביקור בארץ האגדות, עם פרספקטיבה חדשה על המעשיות, מצטרף שחקן חדש – "קסם המשאלה", הספר הראשון בסדרת "ארץ האגדות". יוצר הסדרה, כריס קולפר, הוא לא אחר מאשר השחקן שמגלם את קורט האמל בסדרת הטלוויזיה הפופולארית Glee. על תפקיד זה, זכה קולפר בפרס גלובוס הזהב ב-2010, וב-2011 נבחר על ידי טיים מגזין כאחד ממאה האנשים המשפיעים בעולם. ספרו, "קסם המשאלה", אשר רואה אור כעת בעברית, בהוצאת "אריה ניר", בתרגומה של נעה שביט, הגיע למקום הראשון ברשימת רבי המכר של הניו-יורק טיימס.

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

אלכס וקונר התהפכו כל הלילה במחשבות על קסם המשאלה…

הם חייבים לעשות כל מה שיורה להם היומן. אין להם ברירה.

הם עומדים לצאת למסע החיפושים הגדול בחייהם.

כאשר סבתם של התאומים נותנת להם במתנה את ספר הסיפורים הנדיר שלה, אין להם מושג שהם ימצאו את עצמם בעולם שהוא מעבר לכל דמיון: ארץ האגדות, שבה כל סיפורי הילדות שסופרו להם הם אמיתיים.

אבל אלכס וקונר מגלים במהרה שהסיפורים לא הסתיימו, "באושר ובעושר" אלא ממשיכים להתקיים בארץ האגדות – זהבה היא פושעת נמלטת, צאצאי הזאב הרע נחושים לנקום בכיפה אדומה, וסינדרלה מצפה ללידת ילדה הראשון!

התאומים יעשו הכול כדי לחזור הביתה. אבל האם יצליחו לעשות זאת כשהמלכה הרעה רודפת אחריהם? ארץ האגדות הוא מסע הרפתקאות מרגש מלא קסם, מצחיק ומותח.

 

 

 

האתר הרשמי של "קסם המשאלה – ארץ האגדות"

קסם המשאלה (The Wishing Spell)

סדרת ארץ האגדות (The Land of Stories)

כריס קולפר

תרגום מאנגלית: נעה שביט

הוצאת אריה ניר (2013)

367 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.