מלאך מכני – עכשיו בחנויות

מרץ 21, 2013

מלאך מכני - קסנדרה קלייר - הספרייה הפנטסטית

למי שלא ידע, "מלאך מכני", הספר הראשון בסדרת מכשירי התופת של קסנדרה קלייר, עכשיו בחנויות!

לפני כשבוע הגיע לחנויות הספרים "מלאך מכני" של קסנדרה קלייר, בהוצאת גרף. הספר פותח את סדרת הספרים "מכשירי התופת", טרילוגיה המקדימה את סדרת "בני הנפילים" (בה יצאו עד כה – "עיר של עצמות", "עיר של אפר", "עיר של זכוכית"). זהו תזמון מצוין, כיוון שרק לפני יומיים יצא בארה"ב הספר הסוגר את הטרילוגיה, "הנסיכה המכנית" (The Clockwork Princess).

כמו כן, הודיעה קסנדרה קלייר, המחברת, על תאריך צאתו של הספר השישי והאחרון בסדרת "בני הנפילים": "עיר האש השמימית" יצא ב-1 למרץ, 2014. אם זה לא מספיק חדשות, הרי שמעריצי מגנוס, המכשף יפה-התואר, יכולים לצפות לשמוע עוד מן הדמות הסוחפת בסדרת האי-בוקס "קורות ביין" (The Bane Chronicles), אשר תיפתח בספר "מה באמת קרה בפרו" (What Really Happened in Peru). הספר, אותו כתבה קלייר בשיתוף עם הסופרת שרה ריס ברנן, יצא ב-16 לאפריל.

אין ספק שזוהי תקופה מרגשת עבור חובבי קסנדרה קלייר, אשר מצפים כעת גם לסרט הקולנוע המתקרב, המבוסס על הספר שהתחיל את הכול "עיר של עצמות".

עלילת "מלאך מכני" (מגב הכריכה)

טסה גריי רק בת שש-עשרה וכבר היא חוצה לבדה את האוקיינוס בספינת קיטור כדי למצוא את אחיה האהוב שנעלם באופן מסתורי. היעד הוא אנגליה וזהו תר הזהב של המלכה ויקטוריה. טסה אינה יודעת כי דבר מה אפל ומאיים ממתין לה ברחובות המוארים בעששיות גז של העיר לונדון, בירת הממלכה. זוהי לונדון כפי שמעולם לא ראיתם אותה: עיר בה ערפדים ויצורי שאול משוטטים ברחובות עטויי הערפל וזורעים הרס ופחד באשר ילכו. רק הלוחמים האמיצים, בני מסדר ציידי הצללים, מסוגלים להשליט חוק וסדר בכאוס שזורעים השדים בעולם האפל.

אבל כשטסה עצמה נחטפת על ידי האחיות אופל, חברות ארגון סודי בשם מועדון פנדמוניום, היא עד מהרה מגלה שגם היא עצמה מהווה חלק מהעולם האפל וכי גם לה יש כוחות על-טבעיים רבי עוצמה ונדירים במיוחד, כוחות שחברי מועדון פנדמוניום חומדים לעצמם.

בודדה, נרדפת וללא חברים, טסה מוצאת מקלט בקרב מסדר ציידי הצללים אשר נשבעים לסייע לטסה למצוא את אחיה אם תסכים להשתמש בכוחותיה לטובת מאבקם הנצחי ביצורי האופל. עד מהרה טסה מוצאת שהיא נקרעת בין שני חברים: וויל כחול-העיניים השנון והאמיץ, וג'יימס, יפי תוארו השברירי מסתיר סוד קטלני. יחד הם עוברים הרפתקאות מסמרות שיער וטסה מגלה, לחרדתה, כי יתכן ותיאלץ לבחור בין הצלת אחיה לבין סיוע לחבריה הנאמנים להציל את העולם כולו מכוח אפל ואימתני במיוחד.

 

האתר הרשמי של קסנדרה קלייר

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.