הזמן השבור – אריאלה בנקיר

אוגוסט 27, 2012

הזמן השבור - אריאלה בנקיר - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

"הזמן השבור" ספר הביכורים של אריאלה בנקיר מזמין אתכם למסע בזמן, לאיטליה של המאה ה-14.

אם אי פעם חלמתם לחזור אחורה בזמן, הרגשתם לא שייכים בישראל של המאה ה-21, או פשוט חלמתם על מסעות בזמן אל ממלכות נשכחות, אתם בחברה טובה. בנוסף,  יכול להיות ש"הזמן השבור" הוא בדיוק בשבילכם. ספרה הראשון של אריאלה בנקיר מיועד לבני הנעורים ולאלו שהנעורים בנפשם, ומבטיח מסע מיוחד במינו – אל ממלכת ארבוראה (האמיתית), לפני 700 שנה. אם הספר לא נשמע כפרויקט שאפתני מספיק, הרי שהוא גם הראשון בסדרה בת ארבעה ספרים, שכל אחד מהם ייקח את גיבורת הסיפור לתקופה אחרת.

תקציר העלילה מגב הספר

חייה של מיקי גונן, עוד מעט בת שש־עשרה, משתנים לחלוטין כאשר בוקר אחד היא נשאבת, פשוטו כמשמעו, לתוך ספר עתיק שמצאה במקרה בספריית בית הספר.

זו איננה הפעם הראשונה שמיקי מוצאת מפלט בספרייה השקטה, הרחק מהצקותיהם האכזריות של חבריה לכיתה. אך דבר לא מכין אותה להרפתקה הסבוכה שאליה היא נקלעת, שכן מיקי מתעוררת בימי הביניים, בממלכה עתיקה בשם אַרְבּוֹרֵאָה.

מיקי נאלצת לנווט את דרכה בעולם של תככים סוערים ומזימות מורכבות. היא חוברת אל פייטרו, מאלף בזי ציד מוכשר ומקסים, מסתבכת בשערוריות של ריגול ובגידה ומסכנת את עצמה שוב ושוב למען חבריה, למען עקרונותיה ובעיקר למען אהבתה.

עד מהרה מתברר למיקי שלא במקרה נשלחה אחורה בזמן, שכן דווקא בין חומות הממלכה העתיקה מסתתרים כמה רמזים בלתי־ צפויים שיעזרו לה לגלות את האמת על אודות מותו של אביה. כך, על רקע סיפורה (האמיתי) של ממלכת אַרְבּוֹרֵאָה ועל רקע תיאור חי ומרתק של החיים בימי הביניים, נפרש מסע מפתיע, מסוכן, מפתה ורב־תהפוכות. כדי לשרוד ולהשיב את חייה אל מסלולם, יהיה על מיקי להמר על כל הקופה ולהתמודד עם מה שהגורל מזמן לה.

 

אריאלה בנקיר, נולדה בירושלים. היא עובדת כעיתונאית, מתגוררת באיטליה וחולמת על היום שבו גם היא תוכל לצאת למסע בזמן.

 בואו להתרשם מן הפרק הראשון

בקרו באתר הרשמי של "הזמן השבור"

הוצאת ידיעות ספרים

יצא לאור: 2012

454 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.