הירושה – כריסטופר פאוליני

אוגוסט 26, 2012

 הירושה - כריסטופר פאוליני - הספרייה הפנטסטית

"הירושה", הספר הרביעי והאחרון בסדרת קורותיו של אראגון, מאת הסופר כריסטופר פאוליני, יצא לחנויות בעברית.

קרוב לעשור לאחר שפגשנו את אראגון, הנער הכפרי שהפך לרוכב דרקונים, מגיעה סדרת הספרים המגוללת את קורותיו אל קיצה. הן אראגון והן פאוליני, יוצרו, התבגרו ולמדו רבות במהלך הזמן שחלף. בכרך עב-הכרס נקשרים הקצוות ואראגון וסאפירה הדרקונית ניצבים מול הקרב הגורלי לקראתו צעדו. ניתן לקוות ולצפות שסיום הסדרה אינו המילה האחרונה בקריירה של פאוליני, אולי סופר הפנטסיה המצליח הצעיר בעולם.

תקציר העלילה מגב הספר

נער שהיה לרוכב דרקונים – חיים שהיו לאגדה

זהו הכרך האחרון והמרתק בסדרת "הירושה" מאת כריסטופר פאוליני. את הספר הראשון בסדרה החל כריסטופר פאוליני לכתוב כשהיה בן חמש-עשרה, בהשפעת אהבתו העזה לפנטזיה ולמדע בדיוני. הסדרה זכתה להצלחה מסחררת, תורגמה ליותר משלושים שפות, הפכה לרב-מכר בינלאומי ועובדה לקולנוע.

עד לא מכבר היה אראגון נער חווה עני, והדרקונית סאפירה היתה רק אבן כחולה ביער. עכשיו אראגון הוא רוכב דרקונים, הורג הצל. סאפירה ה יא הדרקונית שלו. וגורלה של ממלכה שלמה מוטל על כתפי השניים.

חודשים ארוכים של אימונים וקרבות הביאו ניצחונות ותקווה, וגם אובדן קורע לב. והקרב האמיתי עדיין לפניהם: הקרב עם גאלבטוריקס. רק הם מסוגלים להביס אותו, ולא תהיה להם הזדמנות שנייה.

הרוכב והדרקונית שלו עברו דרך ארוכה, אך האם יצליחו להפיל את המלך המרושע ולהשיב את שלטון הצדק לממלכת אלאגייזיה? ואם יצליחו, מה יהיה המחיר?

קראו ביקורת על "הירושה"

לפרטים נוספים, גלשו אל האתר הרשמי של סדרת "הירושה"

הצטרפו לקהילת סדרת הירושה – הדף הרשמי בפייסבוק

הוצאת כנרת זמורה ביתן וכתר

יצא לאור בעברית: 2012

807 עמודים

תרגום מאנגלית: יעל ענבר

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.