ניל גיימן חוזר ל"סנדמן"!

יולי 13, 2012

הסנדמן - ניל גיימן - הספרייה הפנטסטית

ניל גיימן הודיע על שובו אל אחת מסדרות הקומיקס האהובות ביותר בכל הזמנים – הסנדמן!

עשרים וחמש שנה לאחר שאחד מן הרומנים הגרפיים האהובים ביותר הגיע אל המדפים, הסופר עטור הפרסים, ניל גיימן, הודיע על שובו אל "הסנדמן". גיימן מסר את ההודעה המפתיעה באמצעות וידיאו, במהלך הפאנל של מותג הקומיקס "ורטיגו" – חברת בת של די.סי. קומיקס. לאחר מכן, קארן ברגר, אחת מן העורכות הבכירות של ורטיגו חשפה כי גיימן חבר לאמן ג'י.אייץ'. וויליאמס ה-III  (באטוומן) לסדרת החוברות החדשה. "הסנדמן" יצא לאור על ידי "ורטיגו", במהלך 2013.

למי שלא מכיר/ה, "הסנדמן" הוא אחת מסדרות הקומיקס המצליחות ביותר בכל הזמנים, ואף אחת מן היחידות אשר כיכבו ברשימת רבי-המכר של הניו יורק טיימס. נאמר עליה כי ביצעה מהפכה בענף הקומיקס. גיימן ישוב לכתוב את הסדרה, לאחר למעלה מעשור מאז יצאה החוברת האחרונה, כדי להמשיך סיפור אותו חש כי נותר לספר עדיין.

"כשסיימתי לכתוב את הסנדמן, נותר עדיין סיפור שלא סופר. הסיפור של מה שקרה למורפיאוס, שגרם לו להיתפס בקלות כה רבה בחוברת הראשונה, ומדוע הוחזר מן המרחקים, תשוש מעל לכל תיאור ולבוש כמוכן למלחמה. זה היה סיפור שדנו בו לקראת יובל ה-20 של הסנדמן… אבל הזמן חמק מבין אצבעותינו. ועכשיו, כאשר יובל ה-25 של הסנדמן מתקרב, אני מאושר, ולחוץ, שהסיפור יסופר סוף- סוף," אמר גיימן.

"אין כמו סיפור של ניל גיימן," אמרה ברגר, "ואין כמו לראות את גיימן שב הביתה אל הסנדמן, הסיפור האפי, האפל והמרגש ששינה את פני ענף הקומיקס ומוסיף לרתק קוראים חדשים רבים מספור, שנה אחר שנה. לעבוד אתו שוב, ועם ג'י.אייץ' וויליאמס, האמן המדהים ופורץ הגבולות, זה באמת החומר ממנו קורצו חלומות."

השותפים לדי.סי. אנטרטיינמנט בהוצאת סדרת הקומיקס החדשה, ג'ים לי ודן דידיו הוסיפו, "עם כמה שניל גיימן מוכשר בסוגי מדיה אחרים—אם זה ספרים, סרטים ואפילו מוסיקה—יש לו עדיין להט אדיר ואהבה לקומיקס. זה מרגש לקבל אותו בחזרה. ג'י.אייץ' וויליאמס יהיה שותף מושלם לכתיבתו של גיימן. יש לו היסטוריה של יצירה שדוחקת את גבולות המדיום."

שם המיני-סדרה החדשה של "הסנדמן" יפורסם בעתיד.

הודעתו של ניל גיימן על שובו אל "הסנדמן"

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.