קדימון ותאריך לאמיצה של דיסני

נובמבר 18, 2011

אמיצה - דיסני - סרטי אנימציה - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית
אי אז ביוני, דיווחתי לכם על הפרויקט החדש של דיסני ופיקסאר – אמיצה. אז, היו רק מספר תמונות, טיזר וקו עלילה. לפני מספר ימים שוחרר הקדימון לסרט, אותו תוכלו לראות למטה. כמו כן, יש לנו גם תאריכי הפצה: 22 ביוני, 2012 בארה"ב, ויום לפני כן (כן כן) בישראל. סלוגן הסרט שואל את הצופה – אם היית לך ההזדמנות לשנות את גורלך, היית עושה זאת? כעת נותר לחכות ולראות האם גם דיסני ופיקסאר יצליחו לשנות את גורלם עם אמיצה.

כבר ביוני, לפי התמונות, כתבתי שהסרט מזכיר מאוד את הדרקון הראשון שלי. הטיזר נראה מבטיח ביותר – קסום ומסתורי. עכשיו, עם הקדימון, אני רק עומד יותר מאחורי מה שאמרתי – הסרט עדיין נראה שונה מהסגנון של דיסני, גם אם זה פשוט הסגנון של דרים וורקס. אבל הקדימון הנוכחי, בניגוד לטיזר, גולש הרבה להומור הרגיל של דיסני, מה שאותי באופן אישי די מאכזב. עם זאת, הסרט עדיין נראה ונשמע נפלא. אין לי ספק שאם הוא יקיים מחצית ממה שהוא מבטיח, יהיה זה תענוג לחמוק מחום יוני אל אולם הקולנוע הממוזג ולשזוף את העיניים במראות של סקוטלנד הגשומה והירוקה.

אז מה דעתכם/ן? תראו בקולנוע, בדי.וי.די, תחכו שיהיה בטלוויזיה או שמה סרטים כאלה בכלל לא מדברים אליכם?

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.