רפונזל לנצח!

נובמבר 15, 2011

פלונטר לנצח - רפונזל 2 - סרטי דיסני - הספרייה הפנטסטית
וולט דיסני הודיעו אתמול (14.11.2011) על הוצאת המשכון קצר ל-פלונטר, הלהיט של השנה שעברה. הסרטון ייקרא Tangled Ever After, וכנראה יתורגם לעברית למשהו בנוסך פלונטר לנצח. ההמשכון ילווה את ההקרנה המחודשת של היפה והחיה בתלת-ממד, החל מה-13 לינואר 2012.

כל מי שטיפח/ה ציפיות לרפונזל 2, נא להנמיך ציפיות, כי מדובר, הפעם לפחות בסך הכול בסרטון בן 5 – 6 דקות. האם זוהי דרכם של דיסני לעודד אנשים ללכת לראות את היפה והחיה בתלת-ממד? או שמה האולפנים בודקים את השטח לסרט המשך באורך מלא? אין לדעת. מה שבטוח, הוא שחובבי דיסני מושבעים לא ירצו לפספס את ההזדמנות לשוב ולבקר את היפה והחיה ואת רפונזל, כל זאת בכרטיס אחד ובתלת-ממד (לאוהבי 3D וחרוזים).

תרגום נוסח ההודעה
לאור דרישת הקהל, הבימאים נת'ן גרנו וביירון הווארד משיבים למסך כמה מן הדמויות האהובות ביותר של דיסני, בפלונטר לנצח, אשר ממשיך מאותה הנקודה בה פלונטר הסתיים. הממלכה נמצאת במצב רוח חגיגי עת כולם מתכוננים לחתונתם של רפונזל ופלין. אבל כאשר פסקל (הזיקית) ומקסימוס (הסוס), בתור זיקית הפרחים ונושא הטבעת בהתאמה, מאבדים את טבעות הנישואין, מתחיל חיפוש בהול ומשימת הצלה יוצאת לדרך. כאשר הצמד הנואש מנסה למצוא את הטבעות לפני שמישהו יחוש באובדנן, הוא מותיר אחר שובל של בלגן קומי הכולל עששיות מעופפות, להק של יונים, בריקדה של חביות יין וסיום דביק להפליא. האם מקסימוס ופסקל יצליחו להציל את היום ולהגיע לכנסייה בזמן? והאם יצליחו לצייר את אפו של פלין, סוף כל סוף?

פלונטר לנצח הוא המלווה המושלם ליפה והחיה, אשר חוזר למסך הגדול בטכנולוגיית התלת-ממד של דיסני, כדי להכיר לדור חדש את הקלסיקה של דיסני באמצעות חווית תלת-ממדית מרהיבת עין. היפה והחיה היה מועמד לשישה פרסי אוסקר וזכה באוסקר עבור השיר הטוב ביותר, מאת אלן מנקן והווארד אשמן, וכן עבור הפסקול המקורי הטוב ביותר (מנקן).

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך תוכן וכמתרגם. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.