בני הנפילים – המאנגה

אפריל 19, 2023

בני הנפילים - המאנגה - איור הכריכה

בני הנפילים, סדרת הפנטזיה של קסנדרה קלייר, כבר הגיעה למסך הגדול ולמרקע הטלוויזיה. כעת תורה של המאנגה.

סופרת הפנטזיה קסנדרה קלייר כבר לא זקוקה להצגה בישראל. ספריה הפכו זה מכבר לתופעה, בארץ ובעולם. הם תורגמו לשלל שפות, כיכבו ברשימות רבי המכר ואף עובדו לקולנוע ולטלוויזיה. כעת מגיע תור המאנגה, ובישראל זוהי הוצאת מודן שהרימה את הכפפה להביא את הרומנים הגרפיים לקהל דובר העברית. אבל זה לא הכול! "בני הנפילים" מהווה את יריית הפתיחה לכניסת הוצאת מודן לתחום המאנגה. תחת המותג "מאנגה" יושקו בהוצאה מודן סדרות נוספות של סוגי מאנגה שונים (מאנוואה, מאנפרה, שונן ועוד).

תקציר העלילה

בני הנפילים, עולם הפנטזיה האהוב של קסנדרה קלייר, חוזר בסדרת מאנגה מהפנטת. החיים של קליירי לא מלהיבים. בין ללימודי האמנות שלה לשגרה המעצבנת עם אימה המגוננת, הדבר הכי מרגש בחייה הוא בילוי עם החבר הכי טוב שלה, סיימון. כל זה משתנה כשהאם נעלמת, מפלצת תוקפת את קליירי ומצילים אותה אנשים שרק היא מסוגלת לראות. קלייר מוצאת את עצמה בחלק מסתורי ולא מוכר של העיר ניו יורק, ומבינה שכל חייה חיה בשקר. כעת עליה לגלות מי היא באמת ולמצוא דרך לשרוד בעולם של ערפדים, אנשי זאב ושדים, ושל אלה שנלחמים למען בני האנוש – ציידי הצללים.

קסנדרה קלייר יצרה עולם כובש ומרתק, המתפרש על פני 20 ספרים. ספריה היו לרבי מכר בינלאומיים, עובדו לקולנוע וכעת הם זוכים לעיבוד מרהיב ומרתק מאת אמנית הקומיקס קסנדרה ג'יין.

הכרך הראשון בסדרה מגיע עם הקדמה מאת קלייר עצמה. לדברי הסופרת:

אני מאושרת להביא אליכם סוף-סוף את ספרי המאנגה של ציידי הצללים. ציפית לעיבוד הזה במשך שנים. קיוויתי שהוא יתממש ואני מתרגשת לראות את קליירי ואת חבריה מופיעים במדיום חדש.

אני מעריצה גדולה של רומנים גרפיים, סרטים וטלוויזיה, וכאשר אני כותבת, אני בדרך כלל רואה בעיני רוחי תמונה קולנועית של הסצנות שאני מחברת. אחד ההיבטים הנפלאים של עיבוד למאנגה הוא הזכות לראות את הסצנות החביבות עליי קורמות עור וגידים בצורה ששומרת על נאמנות לאופן שבו התרחשו בטקסט המקורי, בתוספת שכבות שמכילות המון פרטים קטנים וכיפיים, רמזים חזותיים והבעות פנים שלא היה אפשר לכלול בדרך אחרת.

בנוסף, מצורפים בתחילת הכרך "דפי דמות", בהם מוצגות הדמויות הראשיות בעיבודן ה… מאנגאי. אלה בוודאי יסבו עונג רב לחובבי וחובבות "בני הנפילים" ומאנגה, כאחד.

בני הנפילים 1

מאת: קסנדרה קלייר

עיבוד למאנגה: קסנדרה קלייר

תרגום מאנגלית: ענבל שגיב-נקדימון

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.