רובי נגד הזרם (2023) Ruby Gillman Teenage Kraken

אפריל 10, 2023

רובי נגד הזרם - פוסטר הסרט

קיץ, שמש, חם – זה בדיוק הזמן לקפוץ אל מתחת לפני הים להרפתקה החדשה של דרימוורקס

שוב הקיץ בפתח, והוא הביא עמו נחשול של שוברי קופות, לכבוד אחת משתי התקופות הלוהטות של תעשיית הסרטים (חופשת הקיץ ותקופת החגים בחורף). כל שנה, כיף לעקוב אחר ההיצע החדש. זאת גם תקופת שיא עבור סרטי אנימציה, ואחד מהם הוא הפרנצ'ייז החדש של דרימוורקס, רובי נגד הזרם (Rubby Gillman Teenage Kraken).

הסרט בוים על ידי קירק דמיקו (Kirk DeMicco), שעומד מאחורי פרנצ'ייז הקרודים, גם הוא תחת דרימוורקס. הפסקול הולחן על ידי סטפני אקונומו (Stephanie Economou).

אם לומר בכנות, אני לא עף על המראה של הסרט ועל עיצוב הדמויות. מצד שני, דרימוורקס יודעים בדרך כלל ליצור סיפורים מהנים ושובי לב. אם הם יצליחו לעשות זאת, גם אם רובי תלך נגד הזרם, הרבה ייסלח להם.

תקציר העלילה (בתרגום חופשי)

לפעמים הגיבור שנועדת להיות מסתתר בדיוק מתחת לפני השטח.

השנה, אולפני דרימוורקס אנימיישן צוללים הישר אל המים הסוערים של חיי התיכון, עם קומדיה מרגשת ומצחיקה על בת עשרה ביישנית שמגלה שהיא נצר לשושלת אגדית של מפלצות ים בשם קראקן ושגורלה במעמקי האוקיינוס, גדול משחלמה אי פעם.

רובי גילמן, בת ה-16 המתוקה והמגושמת נואשת להשתלב בתיכון אושנסייד, אבל היא מרגישה בעיקר בלתי נראית.

היא נותנת שיעורים פרטיים במתמטיקה לנער שעליו היא דלוקה, שנראה מעוניין רק בגיאומטריה שלה והיא מנועה מלבלות עם החבר'ה המגניבים בחוף היום כי אמה המגוננת מדי אסרה על רובי מלהיכנס אף פעם למים.

אך כשהיא עוברת על החוק מס' 1 של אמה, רובי  מגלה שהיא צאצאית ישירה של מלכות קראקן לוחמות המתעתדת לרשת את הכס מסבתה הסמכותית, המלכה הלוחמת של שבעת הימים.

הקראקן נשמעו להגן על האוקיינוסים של העולם מפני בנות הים הגאוותניות ותאבות הכוח שנלחמות בהם כבר עידנים. אבל יש בעיה גדולה ומיידית עם זה: הנערה החדשה, היפהפייה והפופולרית בתיכון, צ'לסי, היא במקרה בת ים. רובי תצטרך לאמץ את זהותה וללכת על כל הקופה כדי להגן על האנשים שהיא אוהבת יותר מכול.

בקרו באתר הבית של הסרט

רובי נגד הזרם
ארה"ב (2023)
120 דק'
בכורה: 30 ליוני 2023

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.