ממלכת כוכב הקופים (2024)

אוקטובר 3, 2022

בחודש הבא יחלו צילומי הסרט Kingdom of the Planet of the Apes. הסאגה נמשכת.

טרילוגיית "כוכב הקופים", אחד הפרנצ'ייזים היותר מרשימים, עשויים היטב ומעוררי מחשבה, עומד להפוך לקוואדרילוגיה (מזל טוב!). מסתבר שהסיפור עדיין לא הסתיים: ממלכת כוכב הקופים (Kingdom of the Planet of the Apes) הוא פרק חדש בסאגה.

בהודעה לתקשורת מ'פוקס המאה ה-20', נמסר כי צילומי הסרט יחלו בחודש הבא, וכי עלילתו תתרחש שנים רבות אחרי מאורעות הסרט השלישי. פרטים נוספים נמצאים עדיין אמברגו. בסרט יככבו אוון טיג ('זה'), פרייה אלן ('המכשף') ופיטר מייקון ('האורוויל') ובבימויו של ווס אלן (טרילוגיית 'הרץ במבוך').

"'כוכב הקופים' היא אחת מסדרות המד"ב האייקוניות ביותר בהיסטוריה של הקולנוע, בנוסף על היותה חלק חשוב במורשת של הסטודיו שלנו," אומר סטיב אסבל, נשיא אולפני המאה ה-20. "עם Kingdom of the Planet of the Apes, נופלת בחלקנו הזכות להמשיך את המסורת הקולנועית מלאת הדמיון ומעוררת המחשבה של הסדרה, ואנחנו לא יכולים לחכות לשתף את חזונו המדהים של ווס עם הקהל ב-2024." יחלו

בולט בהיעדרו בהכרזה, הוא כל אזכור לאחד הדברים שעשו את הסרטים להצלחה שהם: המעורבות של חברת ווטה דיגיטל (Weta Digital). כזכור, חברה זו הייתה אחראית למראה המרהיב של סרטי "שר הטבעת" ו"ההוביט", כמו גם בסרטי "כוכב הקופים" האחרונים. זאת בלי לומר מילה על הופעתו הבלתי נשכח של אנדי סירקיס בתור סיזר, הקוף המנהיג. זה לא אומר שהסרט לא יהיה טוב, אבל זה בהחלט מעורר חשד. מה עומד מאחורי הפרידה הזאת.

משהו מדאיג נוסף, שעלול לרמז על הבאות, הוא שם הסרט, באנגלית – Kingdom of the Planet of the Apes. אם אתרגם אותו ישירות לעברית "הממלכה של הכוכב של הקופים". מה יהיה שם הסרט הבא – King of the Kingdom of the planet of the Apes? אולי זה נשמע קטנוני, אבל ראשית, אני לא פוסל את הסרט על סמך שמו. אני רק אומר שזה מעורר בי ספקות. שנית, כמבקר ותיק בקולנוע, ניסיוני לימד אותי שאינדיקציות כאלה אכן עובדות.

כולי תקווה להתבדות, ושהסרט יציין התחלה חדשה בקורות הפרנצ'ייז האהוב. אנחנו בספרייה הפנטסטית נמשיך, כמובן, לעקוב ולעדכן, ככל שמידע נוסף יותר לפרסום.

ממלכת כוכב הקופים צפוי לצאת לבתי הקולנוע ב-2024

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.