מוכרי הספרים השמאליים של לונדון

אוגוסט 12, 2022

מוכרי הספרים השמאליים של לונדון - איור כריכה

סופר הפנטזיה האוסטרלי גארת ניקס חוזר עם "מוכרי הספרים השמאליים של לונדון" – הרפתקאת פנטזיה אורבנית קצבית ומותחת.

בספר החדש של הוצאת עוץ המופלאה יש מוכרי ספרים שמאליים, חנויות ספרים, ספרים, לונדון, קסם, שנות ה-80 – מה עוד אפשר לבקש? אה, והוא נכתב על ידי סופר הפנטזיה האוסטרלי, גארת ניקס. ספרו, סבריאל, ראה אור בעברית ב-2006 (גרף, תרגום יעל אכמון) והיה לרב-מכר במשך זמן רב.

אומרים שאסור לשפוט ספר לפי הכריכה שלו. אבל הכריכה של "מוכרי הספרים השמאליים" היא אחד מאותם מקרים בהם אני מוכן לחרוג מהמנהג. איור הכריכה, הוא פרי כשרונה יוצא הדופן אל המאיירת בוני הלן הוקינס. הוא הוזמן במיוחד עבור המהדורה בעברית (צפו בתהליך בווידיאו למטה).

תקציר העלילה

לונדון, 1983. סוזן ארקשו מגיעה מהכפר לחפש אחרי אביה. קצה החוט היחיד שיש לה מוביל אותה לביתו של טיפוס מפוקפק שהיא מכירה בתור "דוד פרנק" – אבל לפני שהיא מספיקה לשאול אותו דבר, צעיר מסתורי מפורר אותו לאבק!
הצעיר הכריזמטי והמושך להפתיע הוא מרלין, והוא שייך למוכרי הספרים השמאליים: כוח לוחמי העילית של מסדר עתיק, המתווך בין העולם המודרני לעולם המיתוסים והאגדות העתיקות, ומוודא שלא ישבשו זה את מהלכו של זה.
מרלין מתנדב לעזור לסוזן לגלות את זהותו של אביה. הוא עוזר לה גם משום שהיא מוצאת חן בעיניו – וגם כי הוא חושד שהעולם העתיק מצא בה עניין מיוחד… ואם כן, נשקפת לה סכנה איומה. כשיצורי העולם העתיק מתחילים לחדור ללונדון המודרנית, מסע החיפוש הופך למרוץ נגד הזמן.

בואו לקרוא את הפרולוג ואת הפרק הראשון

על המחבר

גראת ניקס הוא סופר במשרה מלאה מ-2001, אך עבד גם כסוכן ספרותי, יועץ שיווק, עורך ספרותי, משווק ספרים, נציג מכירות ספרים, מוכר ספרים, ואפילו כחייל במשרה חלקית בצבא המילואים של אוסטרליה.

ספריו של ניקס נמכרו ביותר מ-6 מיליון עותקים ברחבי העולם, הופיעו ברשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס, פאבלישרז וויקלי, דה בוקסלר ועיתונים אחרים. הספרים תורגמו ל-42 שפות. הוא זכה מספר פעמים בפרסי אאורליס, פרס דיטמר, הפרס המיתופואטי, ספר הכבוד של CBCA, ואף היה מועמד מספר פעמים לפרס הלוקוס ופרסים אחרים.

בקרו באתר הבית של גארת ניקס

מוכרי הספרים השמאליים של לונדון
גארת' ניקס
הוצאת עוץ (2022)

תרגום מאנגלית: דבי אילון
352 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.