קלף הילדה – הספר הראשון בסדרת דרכי הארגוסים

מאי 27, 2022

יצא: קלף הילדה – הספר הראשון בסדרת "דרכי הארגוסים", הפריקוול לסדרת רבי המכר "קלע הכשף" מאת סבסטיאן דה קסטל

סבסטיאן דה קסטל, חביב הספרייה הפנטסטית, התפרסם בזכות סדרת "קלע הכשף" שלו. הסדרה מגוללת את קורותיו והרפתקאותיו של קלן, נער משבט קוסמים בשם ז'אנ'טפ, שלרוע המזל לא ניחן בכוחות בעצמו. בכך הפך דה קסטל את הקלישאה של הגיבור הנבחר שניחן בכוחות-על. בספריו, הגיבור הוא בערך היחיד שלא ניחן בכוחות שכאלה. במקום להסתמך על קסם, הוא מסתמך על תושייה וערמומיות.

אחת הדמויות המרשימות והאהובות ביותר בסדרה, מלבד קלן, היא פריוס פרפקס, בוקרת קשוחה, חכמה וחסרת מורא. פרפקס הופכת למדריכה של קלן, לשומרת שלו ולמורתו הרוחנית והמוסרית. הספר החדש, "קלף הילדה", פותח  את סדרת "דרכי הארגוסים" – פריקוול ל"קלע הכשף". העלילה פוגשת את פרפקס כנערה צעירה, שאבדה את כל עולמה במתקפה של בני הז'אנ'טפ. אז אם גם אתם רוצים לשוב לעולם שיצר דה קסטל, ולהכיר את פרפקס יותר לעומק, זאת ההזדמנות.

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

פֶריּוס פַרפֶקס היא רק נערה צעירה, אבל כבר יש לה מטרה: להרוג את כל המאגים חסרי הרחמים, בני הז'אנ'טֶפ, שטבחו בבני עמה, ורצחו את הוריה. אמנם הריגת מאגים היא עסק קשה ומסוכן, אבל אחרי כל מה שעברה, שום קושי לא מפחיד אותה. כשהיא פוגשת באיש מסתורי ושמו דּוראל בְרָאּון, היא מגלה שכוח גופני אינו הדרך היחידה להביס רשע. דוראל הוא משבט האַרגֹוסי – נוודים מפוקפקים הידועים בשליטתם בקלפים וביכולתם לגבור גם על מטילי הכשפים הנוראיים ביותר. פריוס נחושה ללמוד את דרכי ההישרדות של דוראל ועמו, והוא מסכים ללמד אותה, אבל בני הארגוסי גובים מחיר גבוה בעבור סודותיהם. האם פריוס תוכל לעמוד בו? סיפור מהפנט ומלא מתח ורגש על גיבורה חד־פעמית.

קצת על הסופר

סבסטיאן דה קסטל הוא סופר קנדי. הוא החל את הקריירה שלו כארכיאולוג ועזב אותה מיד לאחר החפירה הראשונה. הוא ניסה מזלו כמורה, מוזיקאי,  כוריאוגרף, שחקן – כישורים שהפכו ברבות הזמן לחלק בלתי נפרד מהכתיבה שלו. "קלף הילדה" הוא ספר ראשון בסדרה חדשה "דרכי הארגוסים", שהוא פריקוול – עלילתו קודמת לסדרת "קלע הכשף" ומספרת על הגיבורה פריוס.

צפו בריאיון עם סבסטיאן דה קסטל

קראו את הפרק הראשון

בקרו באתר הבית של דה קסטל

קלף הילדה (Way of the Argosi)
סדרת "דרכי הארגוסים" (The Argosi)
מאת סבסטיאן דה קסטל (Sebastien de Castell)
תרגום מאנגלית: ענבל שגיב-נקדימון
הוצאת כתר (2022)
349 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.