ארו שאה ועץ המשאלות – רושני צ'קשי

נובמבר 15, 2021

אם גם אתם התאהבתם בסדרת ארו שאה, מאת רושני צ'קשי, ודאי תשמחו לדעת שהספר השלישי, "ארו שאה ועץ המשאלות" הגיע לחנויות

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

תארו לכם שבגיל 14 היה נודע לכם שאתם נסיכים לוחמים וחצי-אלים. נשמע מעולה, נכון? לארו שאה, שגילתה שהיא פנדווה מיתולוגית, זה רק עושה את החיים קשים. למעשה, המצב שלה ושל אחיותיה הפנדווה גרוע מתמיד. נבואה עתיקה וגורלית הגיעה באשמתן לאוזניו של כוח אפל, ועכשיו המשגיחים השמיימיים כבר לא סומכים עליהן. ארו נחושה להשיב לה ולאחיותיה את שמן הטוב ולמנוע מהשדים ניצחון מוחץ. תקוותה היחידה היא קַלְפַּוְוריקְשָה, עץ המשאלות – אם תצליח להגיע אליו ראשונה, תוכל לשנות את המצב באמצעות משאלה. אבל הדרך אל המטרה שזורה הפתעות לא צפויות ותגליות מטלטלות על ארו עצמה, ועד מהרה  הפנדווה הצעירה תגלה שיש משאלות שעדיף לא לבקש…

על המחברת

רושני צ'קשי היא סופרת נוער אמריקנית מוערכת. היא כתבה את סדרת "ארו שאה" בהשראת סיפורים ששמעה מסבתה מן הפולקלור ההינדי ועלילות "סיילור מון". צ'קשי היא ממוצא מעורב, חצי-הודית (מצד אביה) וחצי-פיליפינית (מצד אמה). כמו כן, שאבה השראה מהרפתקאותיה עם חברי הטובים ביותר, ילדי השכנים בדירה ליד. אלה היו מכניסים אותה לצרות כל הזמן, אך גם מוציאים אותה מהן. למעשה, מודה צ'שני, זאת הפעם הראשונה שהיא מכניסה כמעט את עצמה באחד מספריה. גם היא, כאשר למדה בחטיבת הביניים, הייתה משקרת ומספרת סיפורים שבדתה, ולפעמים אלה יצעו מכלל שליטה. חובבי הסדרה בוודאי יזהו הרבה מכך בדמותה של ארו.

ריק ריירדן, מחבר סדרת "פרסי ג'קסון", בחר בספרים אלו לפתוח את סדרת סיפורי המיתולוגיות בעריכתו. ספרי ארו שאה כבשו את לבבות הקוראים והמבקרים, כיכבו ברשימות רבי המכר, והראשון שבהם מעובד בימים אלה לקולנוע. ארו שאה ועץ המשאלות הוא הספר השלישי.

קראו את הפרק הראשון

בקרו באתר הבית של רושני צ'קשי (אנגלית)

ארו שאה ועץ המשאלות
סדרת ארו שאה, ספר 3
מאת: רושני צ'קשי
תרגום מאנגלית:  יעל אכמון
הוצאה:  מודן (2021)
368 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.