מיה והשלושה – סדרת אנימציה חדשה בנטפליקס

ספטמבר 12, 2021

צפו: הטריילר החדש של "מיה והשלושה", סדרת אנימציה חדשה של חורחה גוטיירז בנטפליקס

במהלך השנה האחרונה, עולם האנימציה חיכה בסבלנות להגעת המיני-סדרה החדשה של חורחה גוטיירז, מיה והשלושה, שצפויה לצאת בסתיו הקרוב בנטפליקס. אנחנו שמחים להציג בפניכם את הטריילר החדש לסדרה.

הסדרה נוצרה ובוימה על ידי גוטיירז, הידוע בעיקר עבור סרטו, "ספר החיים" (The Book of Life), ועבור סדרת ניקולודיאון האהובה אל טיגרה: ההרפתקה של מני ריביירה (El Tigre: The Adventure of Manny Rivera). הפרויקט מתואר על ידי נטפליקס כ"אירוע אנימציה המסופר בתשעה פרקים אפיים". עלילת הסדרה מתרחשת בעולם פנטזיה בו הקסם מסובב את העולם וארבע ממלכות שולטות באדמה. היא מתמקדת בנסיכה לוחמת אמיצה ומרדנית בשם מיה, שעומדת לחגוג את יום הולדתה ה-15 ואת המלכתה. אך הכול משתנה כשהאלים של העולם התחתון מגיעים ומכריזים כי חייה של מיה שייכים לאל המלחמה – מחיר אותו עליה לשלם עבור עברה הסודי של משפחתה. אם מיה תסרב, כל העולם יסבול מנקמת האלים. כדי להציל את משפחתה האהובה, חבריה וחייה, מיה יוצאת לקווסט מרגש כדי להגשים נבואה עתיקה שחוזה את בואם של שלושה לוחמים שיעזרו לה להביס את האלים ולהציל את המין האנושי.

צוות המדובבים של הגרסה האנגלית כולל זואי סלדנה בתור הנסיכה מיה, גבריאל יגלסייס בתור פיצ'ו, אלן מלדונדו בתור ריקו, סטפני ביאטריס בתור צ'ימי, דיאגו לונה בתור זץ, גאל גרסייה ברנל בתור שלישיית היגואר, אלפרד מולינה בתור אל המלחמה, קייט דל קסטילו בתור אלת המוות, דני טרייו בתור אל רעידות האדמה, צ'יץ' מרין בתור אלי הרוח והסערה, רוזי פרז בתור אלת התמסחים, קווין לטיפה בתור סבתא ברוהא, וויקלף ג'ין בתור סבתא ברוחו, ג'ורג' אר. גוטיירז בתור המלך טקה, סנדרה אקוויהואה בתור המלכה טקה, איזבלה מרסד בתור המלכה האלמנה, צ'לסי רנדון בתור אלת הקעקועים, ז'קווין קוסיו בתור אל העטלפים, קרלוס אלאזרקווי בתור אל הקסם האפל, אריק באוזה בתור אל חיות הג'ונגל וריטה מורנו בתור אה פוץ'.

למרבה הצער, לאחר הפקת הסדרה הסטודיו האחראי עליה פשט את הרגל וסגר את שעריו. ניתן לקוות שאם הסדרה תצליח, יהיה לה המשך, וליוצריה תעסוקה ראויה.

למידע נוסף, בקרו ב: netflix.com/mayaandthethree

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.